Waar grote voorraar Alpinestar handschoenen

ZX7RRR

MF'er
20 jun 2005
56
0
Aalsmeer
Ik ben op zoek naar een nieuw paar Alpinestar handschoenen.
Het probleem is dat ik maat 3XL heb en de gemiddelde motorzaak heeft die maat niet op voorraad. Ze kunnen dan wel bestellen maar alleen als ik ze ook daadwerkelijk koop. Ik op mijn beurt wil eerst goed passen. Niet elk type 3XL zit namelijk even goed.

Nu de grote vraag. Welke motorzaak heeft 3XL handschoenen van Alpinestar van de types GP-plus,-pro en/of -tech.
 
Probeer Ter Maat in nijmegen is, hebben veel hangen.

Daar ben ik eergisteren nog geweest en ze hadden erg weinig handschoenen hangen. Misschien dat ze nog een nieuwe voorraad aan moeten vullen, maar voor handschoenen was het niets bijzonders. Wel veel andere kleding! :)
 
Bij Martijns motorkleding in Rotterdam kunnen ze ze bestellen, als ze vervolgens niet passen is het daar ook nooit een probleem!
 
Heeft alpinestars geen importeur? bel je die met jouw probleem en kun je vragen of je bij hun mag komen passen
 
Van wijk heeft idd een groot rek vol hangen,

Safe rotterdam ook volgens mij, tijd geleden dat ik daar ben geweest hoor.
 
idd welke zoek je ;)
gp pro/sp 2 en sp3 ebben we nog wel in 3xl hangen

jammer dat het topic er gister nog niet was, dan had ik net ff kunnen kijken
 
Daar ben ik eergisteren nog geweest en ze hadden erg weinig handschoenen hangen. Misschien dat ze nog een nieuwe voorraad aan moeten vullen, maar voor handschoenen was het niets bijzonders. Wel veel andere kleding! :)

Ze hebben misschien weinig hangen, gewoon vragen heb ik vanmiddag met een maat ook gedaan, ze halen em uit magazijn nieuw uit doos..
 
handschoenen komen niet uit doos :+ maar idd gewoon vragen lang niet iedereen heeft alles er tussen hangen
 
gp tech handschoenen wel hoor :Y
:^ :P

gptech1.jpg


Anders ook eens kijken bij goedhart? Daar hebben ze naar mijn weten ook redelijk wat hangen en deden ze niet moeilijk over bestellen zonder de garantie dat ik ze zou kopen.
 
Laatst bewerkt:
ja dat is ook de enige geloof ik :p gp pro/ en de sp serie zitten allemaal in zo'n plasic hoes :p

maar je had me wel :p ik wou ff bijdehand gaan doen maar nu staat er doodleuk een plaatje van een doos :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan