Waar haal ik Adapters voor paddockstand/motorbok?

Franzzz

Die hard MF'er
30 jul 2003
663
2
Heerhugowaard
Weet iemand een adresje waar ik bobbin adapters kan krijgen voor mijn paddockstand van biketek. Ik bedoel dus die haken/vorken zodat je de motor kan opbokken aan prismabussen in de achterbrug. Plaatje ter verduidelijking.
full
 
Bedankt mensen, maar ben denk ik elders geslaagd. Als het goed is heb ik ze gevonden bij kalsbeek, moet alleen nog ff opmeten of de diameter van mijn pin ook 13mm.
 
Die bobbins kan je overal kopen, alleen kan de diameter van de "bout" die in je achterbrug gaat per merk verschillen :)
 
Bedankt mensen, maar ben denk ik elders geslaagd. Als het goed is heb ik ze gevonden bij kalsbeek, moet alleen nog ff opmeten of de diameter van mijn pin ook 13mm.
Wat bedoel je met de diameter van je pin :? . Bedoel je daarmee de adapter of de ruimte die je hebt in de paddockstand.
De reden dat ik dit vraag is omdat ik ook een hook adapter wil halen bij Kalsbeek. De optildingen :? die nu in mijn paddockstand zitten, zijn namelijk 12 mm dik.
 
Wat bedoel je met de diameter van je pin :? . Bedoel je daarmee de adapter of de ruimte die je hebt in de paddockstand.
De reden dat ik dit vraag is omdat ik ook een hook adapter wil halen bij Kalsbeek. De optildingen :? die nu in mijn paddockstand zitten, zijn namelijk 12 mm dik.
Daarmee bedoel ik de adapter, dus de dikte van de pin die aan de adapter zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan