waar haal ik afdekkapjes voor bijrijderstepjesgaten R6?

ScaryNeos

MF'er
15 okt 2009
102
0
Vinkeveen
Hello,

Ik wil de stepjes van de bijrijder van me R6 '06 afhalen, maar waar haal ik die afdek kapjes?
Weet iemand een goede site of shop waar ik die kan bestellen?

Mvg,

ScaryNeos
 
Volgens mij waren die dingen origineel van Yamaha niet zo gek duur, maar pin me er niet op vast. Gewoon ff bij een motorzaak vragen dus.
 
Hello,

Ik wil de stepjes van de bijrijder van me R6 '06 afhalen, maar waar haal ik die afdek kapjes?
Weet iemand een goede site of shop waar ik die kan bestellen?

Mvg,

ScaryNeos

Zijn origineel yammie, kan je dus bij elke dealer bestellen.
Je kan je ook afvragen waarom je ze er niet bij hebt en de vorige eigenaar ff bellen of mailen.
Mischien heeft ie ze nog ergens in een hoekje liggen.
 
Thanks voor de reacties.

Horen ze origineel bij de aankoop van een motor dan? Dat wist ik helemaal niet.

Ik bel inderdaad wel ff degene van wie ik de motor heb gekocht en ook even de dealer.

Groeten
 
Hello,

Ik wil de stepjes van de bijrijder van me R6 '06 afhalen, maar waar haal ik die afdek kapjes?
Weet iemand een goede site of shop waar ik die kan bestellen?

Mvg,

ScaryNeos
een maatje van me verkoopt ze mocht je ze niet kunnen vinden ;)



www.mshmotorparts.nl ;) staan op zijn site
 
Thanks voor de reacties.

Horen ze origineel bij de aankoop van een motor dan? Dat wist ik helemaal niet.

Ik bel inderdaad wel ff degene van wie ik de motor heb gekocht en ook even de dealer.

Groeten

Ze horen origineel bij de r6. succes met het zoeken ne laat even weten hoe het afgelopen is...
 
Ik heb 'm vanmiddag ff gebeld, maar hij weet van niks, dus zoals Jaap al zegt worden ze er niet bij geleverd.

Thanks voor die site! ze zijn er alleen voor model 08/09 dus ik zal 'm ff contacten ..
 
horen er idd niet standaard bij, ik kreeg ze er ook niet bij toen ik een 2008 R6 kocht.
heb ze ook los besteld.

toevallig ook bij www.mshmotorparts.nl
 
hoi bij een r6 uit 2006 /2007 ziiten die kapjes er standaard bij! ook de afdek kap voor het bijrijders zitje hoord er bij te zitten.
heb namelijk ook een r6 uit 2006 en kreeg ook te horen van de dealer dat het erbij zat standaard
 
Terug
Bovenaan Onderaan