waar haal ik een nieuwe officieele sleutel vandaan

baka

MF veteraan
29 mrt 2002
8.280
2
Hoorn (Noord Holland)
Allebei mijn contact sleutels zijn inmiddels zo slecht geworden dat ze 8 van de 10 keer niet meer willen draaien. nou wil ik nieuwe sleutels hebben maar als ik ze laat kopieren bij een sleutelboer kopieert die de slijtage natuurlijk gewoon mee.

ik heb wel een metalen plaatje met een code, maar waar moet ik zo'n sleutel bestellen dan? kan dat bij elke dealer, of moet dat bij een officele kawa dealer, of bij kawa nederland?
en ik moet toch bewijzen dat het ook echt mijn sleutel is toch? ik kan toch niet zomaar aankomen met een sleutelcode en via de post vragen of ze ff een nieuwe sleutel willen opsturen?
 
Die kan iedere motorzaak bestellen als je de slotcode maar hebt, hun zullen het wel via een dealer doen denk ik :)
 
Gewoon naar een Kawadealer gaan met je sleutel en je kentekenbewijs. Wordt een en ander geverifieerd aan de hand van je framenummer en je krijgt zo een kopie sleutel.
 
Weet je zeker dat het je sleutels zijn die het probleem geven? Het kan ook je contactslot zijn, die kun je eventueel laten reviseren.
 
bij mij kwam het omdat iemand probeerde mijn motor te starten met een schroevendraaier... kunnen die sloten schijnbaar ook niet tegen.. prulzooi :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan