waar haal je klembeugels?

janus

MF'er
5 mrt 2004
146
0
oosterhout n.b.
heb nu m'n djepr bak gehaald, en ga na het schilderen aanbouwen maar weet niet zo goed waar ik klem beugels vandaan kan halen.

iemand een idee?

ezs zelhem heeft ze niet.

zelf maken misschien? wie heeft hier ervaring mee?

als het goed is is hij met het bot wel af

gegroet janus
 
heb je al bij MZ geprobeert?
Er staat in Berlijn nog steeds een MZ fabriek waar originele vervangingsdelen voor bijvoorbeeld de Super Elastik gemaakt worden, ik heb daar voor 40 euro (incl verzendkosten) een torsie stang plus bevestigings punten besteld.
Staat een volledige catalogus online:

http://www.mz-b.de/eindex.htm

succes
Steven
 
je kan Verstegen in Schaik (nb) proberen of Haan in friesland, ik dacht Hoornsterzwaag.
ik heb wel wat losse kogels en aanbouwstukken voor een honda 550four liggen.
ik geloof dat rdz er geen interesse in heeft dus als je er wat aan hebt, voor 6 flesjes leffe dubbel zijn ze voor jou.
verbindingsstukken aan je frame zijn niet standaard dus die zal je zelf moeten maken.
je moet dus een goede lasvriend hebben en goed afkijken bij andere goldwingen.
full
 
hoi
ik zat eigenlijk te denken aan standaard voor goldwing.

ik ken iemand die ze vroeger (15 jaar geleden) gewoon heeft besteld bij ezs zelhem.

maar die hebben de mallen ergens op zolder liggen en konden ze niet vinden.

maar ga inderdaad wel ff afkijken hoe die oude ezs beugels zijn gemaakt.
en zelf maken, kan nooit moeilijk zijn, maar met bestellen zijn ze in ieder geval altijd goed.
verder ben ik m'n eigen en de rest van m'n bekenden hun lasvriend.

ben altijd werkzaam geweest als metaal bewerker, dus las zelf altijd alles in elkaar. werk nu op een school dus heb geen materiaal en machines meer tot m'n besschikking, helaas ;(

gegroet janus
 
halflive,

denk je dat die aansluit dingen ook op een cb 750four passen? of makkelijk pas te maken zijn
heb mijn oud span aan een vriend verkocht en die heeft een 750.

anders heb ik wel interesse,

ik weet niet waar je ergens woont, of misschien ga je naar het b.o.t. toe.

ik woon 10 km van breda.

ik hoor het wel,

gegroet janus
 
Anders kom je een keer bij mij spieken. Ik heb ook een 750four. Mijn zijspanbak is aan de motor gekoppeld zonder aan het frame te lassen/slijpen/branden. Voor alle ophangpunten zij speciale beugels gemaakt, dat is door een beetje metaalbewerker best na te maken. En ik woon ook niet zo ver van Breda....

gr.
 
is een goed idee zeepok,

ik ga binnenkort toch weer een keer langs de gebroeders menkel in bergen op zoom ,
dus dan kan ik wel combineren,

ik laat tegen die tijd wel wat van me horen,

gegroet janus
 
halflive,

denk je dat die aansluit dingen ook op een cb 750four passen? of makkelijk pas te maken zijn
heb mijn oud span aan een vriend verkocht en die heeft een 750.

anders heb ik wel interesse,

ik weet niet waar je ergens woont, of misschien ga je naar het b.o.t. toe.

ik woon 10 km van breda.

ik hoor het wel,

gegroet janus


als je op het blauwe envelopje rechtsboven klikt zie je dat ik in purmerend woon.
in dit topic: Velorex 700 aan Pan-European heb ik een hle correspondentie gehad over deze kogels.
ik denk dat ze zonder veel moeite voor een 750 wel aan te passen zijn.
en ja ik kom naar het bot
 
Terug
Bovenaan Onderaan