Waar hebben jullie jullie pak gehaald?

subduc

MF veteraan
9 apr 2002
2.962
0
Veenendaal
ik heb een vraagje ik moet nog een pak hebben maar aangezien ik aardig lang ben(1,95)vroeg ik me af waar ik dan et beste een pak kan halen,want bij safe vertelde ze mij dat ik te langs was voor een standaard pak.zijn er nog meer lange mensen met dit probleem.bedankt
 
Het standaard antwoord voor pakken op maat is : MJK.


Mijn Dainese komt van v/d Heijden. ( maar is in principe hetzelfde als de kledingshop bij Safe.)
 
1.95 is een redelijke standaard maat hoor.
En met 1.95 ben je niet lang.

Motoport Hippolytushoef ben ik aardig over te spreken, maar denk dat het wel geld voor alle Motoports.
 
bij MJK natuurlijk maken alles op maat.
heb ik ook gedaan en mijn man ook die heeft een castolpak laten maken en ik een jas omdat ik ook geen standaard maat heb
 
De beurs in utrecht, maar dat duurt nog even.

Ben zelf ook iets van 1,94m en pas gewoon in een rev'it pak. Gewoon verschillende merken proberen om te kijken wat jou het beste zit.
 
kep um gewoon bij safe weg (kreeg een kledingsjek van 3000 gulden bij aanschaf van m'n brommer). ik had ook moeite met een pak aanschaffen want het jassie moest twee maten groter zijn dan de broek, je kunt de jas en de broek ook los kopen dan heb je ook een pak maar dan 1 die wel goed past.

suc6 met de aanschaf van je pak.
 
Heb m'n Alpinestars :9 bij Safe gekocht en ben zelf ook 1,95m en geen probleem met een maat. Gewoon passen en meten. Trouwens tot 31 juli krijg je nu een met tegoedbon t.w.v. 40% van het aankoopbedrag van je pak. Kan je weer voor vanalles besteden bij Safe (geen reclame).
 
Termaat motoren in Nijmegen.
500 combi's op vooraad. Altijd 20% korting of laarzen erbij te waarde van....genoeg.

Super zaak voor kleding. Is het ritje zeker waard.
 
Ik heb mijn pak gehaald bij Termaat Nijmegen.
Krijg je altijd lekkere korting en goede begeleiding.
Ik had ook problemen met mijn lengte.
Ben rond de 1.98 m lang.
O.a paste de Spidi pakken mij niet.
Alleen Texport paste lekker.
 
Ik heb het zelfde probleem: 2 mtr
en ben gister langs MJK gegaan. Echt een super goede service en goed advies en alleen zijn er zoveel mogelijkheden dat ik door de bomen het bos niet meer zie!!!!!!

:? :? :?

maar zeker een bezoekje waard. :}
 
Vergeet niet te onderhandelen bij de prijs.
Meel motorzaken hebben al kortingsregelingen (ben je lid van een motorclub, bij vertoon van je leskaart, bij aanschaf van een motor, bij uitprinten van een internetpagina enz. enz.).

Ook al val je niet binnen die regelingen, het geeft wel aan dat er te praten valt. 10% korting is meestal wel te bedingen voor de wat duurdere aankopen.

Ga eens heel zuur kijken als ze met het ideale pak aankomen en zeg dat je die helemaal ziet zitten maar dat het net buiten je budget valt...!

Suc6
 
ja termaat word et ook daar hoor ik heel veel positieve reacties over,bedankt voor alle hulp.
 
Terug
Bovenaan Onderaan