Naar aanleiding van wat topics ben ik benieuwd naar het volgende.Waar hou jij van? 2 pitter of toch liever 4 of nog anders? Waarom?
Ik hoor nauwlijkes niemand over het verschil tussen 2 en 4 cilinders (andere bestaan ook nog natuurlijk 1, 3, 6, ?). Bij mij is / zou 'het kontje' van een motor niet echt het doorslaggevende punt zijn... Ik zelf vind een 2 pitter lekker klinken, en mooier om te zien (als je motor kunt zien, daarom is misschien een TL1000S wel zo mooi...). Ik neem dan het lagere topvermogen en topsnelheid voor lief. Ach d'r zijn weer andere voordelen.
Maar wat vinden jullie daarvan? Of kies je niet zozeer voor een 2 of 4 cilinder of nog wat anders? Gaat het echt om het uiterlijk en prestaties?
Ik hoor nauwlijkes niemand over het verschil tussen 2 en 4 cilinders (andere bestaan ook nog natuurlijk 1, 3, 6, ?). Bij mij is / zou 'het kontje' van een motor niet echt het doorslaggevende punt zijn... Ik zelf vind een 2 pitter lekker klinken, en mooier om te zien (als je motor kunt zien, daarom is misschien een TL1000S wel zo mooi...). Ik neem dan het lagere topvermogen en topsnelheid voor lief. Ach d'r zijn weer andere voordelen.
Maar wat vinden jullie daarvan? Of kies je niet zozeer voor een 2 of 4 cilinder of nog wat anders? Gaat het echt om het uiterlijk en prestaties?
