Waar hou jij van? 2 pitter of toch liever 4 of nog

Mwah, is toch gezellig? Alleen ff uitzoeken waarom sommige mensen van een Duc houden of bijvoorbeeld een R1...

En zolang je motor rijdt, dan vind ik het prima. Rij je niet ook wel een beetje hoor! })
 
wel is het voor een bv zzr1100/hayabusa/ mogelijk om dat te halen aalleen dan praat je over een motor met meer als 1000 cc .en ook het gewicht van die fietsen is te hoog voor een fijn stuur karater
och, worstelen met zo'n dikke fiets heeft ook wel wat, en als je de fastbikers met die hayabusa strepen zag trekken in de haarspelden.... wow
 
bla bla bla ,meneer de ik wet het wel })
deze redbull raced en wint in zijn klasse ook regelmatig ,dus verdiep je eerst maar eens in wat je zegt voor je een oordeel velt
kijk maar op http://www.biggelaar-performance.com voor het bewijs
greeetzzz redbulli die op straat heer en meester is
:r :r :r

dat je kan rijden geloof ik wel... leer ook es lezen, dan begrijp je dat ik achter je sta... (stond?)... ach, whatever
 
bla bla bla ,meneer de ik wet het wel })
deze redbull raced en wint in zijn klasse ook regelmatig ,dus verdiep je eerst maar eens in wat je zegt voor je een oordeel velt
kijk maar op http://www.biggelaar-performance.com voor het bewijs
greeetzzz redbulli die op straat heer en meester is
:r :r :r

dat je kan rijden geloof ik wel... leer ook es lezen, dan begrijp je dat ik achter je sta... (stond?)... ach, whatever
ja over mij ktm ,maar helaas ligt het blok momenteel in belgie voor tuning
geschat vermogen ,als klaar bijna 65 pk op het wiel
kost wat ,heb je wat
en even goede vrienden :) :) :)
kan goed lezen maar ook goed op de kast gaan ;) ;)
greetzz redbullie
 
wel is het voor een bv zzr1100/hayabusa/ mogelijk om dat te halen aalleen dan praat je over een motor met meer als 1000 cc .en ook het gewicht van die fietsen is te hoog voor een fijn stuur karater
och, worstelen met zo'n dikke fiets heeft ook wel wat, en als je de fastbikers met die hayabusa strepen zag trekken in de haarspelden.... wow
mee eens ,maar die mannen zitten dag en nacht op een motor ik moet het hebben van een paar dagen per jaar ,en in de winter kruip ik er niet op (de motor dan )
greetzz redbull man ,die van mooi weer houdt
 
Hmm... Als er één motor bekend staat om zijn perfecte stuurkarakter dan is het wel... juist geen R1 maar een Duc! Hiermee zeg ik niet dat een R1 dat niet kan, maar... Snap je.

Heb een ongeveer 6 mm maagdelijk rubber over...

da's nie gering... :P

Ik neem aan dat je dat nog veel vind :? . Want het voelt nog niet veel bijzonders, en als het goed is kan ie tot de slijtboutjes, en dus de complete band. Zonde dat stukje wat je niet gebruikt }) .

Maar de laatste paar weken voelt het wel lekker, en ik heb er nog niet speciaal op gereden, maar ik denk dat ik op een lekker klaverblad mijn knie-tje aan de grond kan rijden... Kan de motor er alleen niet lekker uittrekken door gebrek aan vermogen (25 Kw, damn die Netelenbusa :( ).
 
ja over mij ktm ,maar helaas ligt het blok momenteel in belgie voor tuning
geschat vermogen ,als klaar bijna 65 pk op het wiel
kost wat ,heb je wat
en even goede vrienden :) :) :)
kan goed lezen maar ook goed op de kast gaan ;) ;)
mmmm, daar wil ik wel meer over weten... die tuning dan.
Ik heb nu 55 op het acherwiel. Niet dat ik voor een heftige tuning wil gaan, ik race er immers niet mee, maar alle info is interresant.

Ik ken meer mensen met snelle biekjes maar die het liefst op hun Duke/SM springen, en hun bimota/916 etc laten verstoffen...
Het feit dat men er meerdere motoren erop na kan houden maakt me al jaloers.

En vindt je het gek dat Ralph Schumacher de laatste tijd races wint... hij heeft immers een Duke-II orpheus!!! :) :)
 
[/quote]
Ik neem aan dat je dat nog veel vind :? .
[/quote]
kweetniet... veel of heel veel... ligt aan type band / motor

de ene band rij je makkelijker rond dan de ander
 
Op 2001-06-21 08:45, schreef GuZ:
Ik neem aan dat je dat nog veel vind :? .
[/quote]
kweetniet... veel of heel veel... ligt aan type band / motor

de ene band rij je makkelijker rond dan de ander

[/quote]

Hmm, een SV650s met D207 band. Ik heb regelmatig het gevoel van, nou gaat ie lekker en dan gaat ik schuiner dan er voor, komt er weer een auto voor me rijden... :( .

Maar zoals ik zei, heb ik er niet echt voor gereden nog *D .
 
Ook ik ga voor het bijna brute geluid van een V-twin !
Die dikke roffel, hmmmmm lekker !!
Ook de trekkracht van een V-twin vind ik belangrijk, lekker soepel met een brede powerband.

Tja, het zal wel aan mij liggen, maar zo'n 60 graden V-twin vind ik nog net lekkerder klinken dan de 90 graden V-twin, een beetje 'woester' zou ik zeggen. Maw ik ben zeer happy met mijn RSV Aprilia race replica (incl fraai Aprilia Racing titanium uitlaatje :-)
(dat klinkt erg goed: bij een toertochtje een tijdje terug ging er iemand de gehel rit vlak achter me rijden; met een glimlach van oor tot oor op zijn gezicht reed ie achter me. Een collega op het werk zag hem en hoorde hem en heeft dat zelfde week-end nog zijn fireblade ingeruild !!)

 
Ook ik ga voor het bijna brute geluid van een V-twin !
Die dikke roffel, hmmmmm lekker !!
Ook de trekkracht van een V-twin vind ik belangrijk, lekker soepel met een brede powerband.

Tja, het zal wel aan mij liggen, maar zo'n 60 graden V-twin vind ik nog net lekkerder klinken dan de 90 graden V-twin, een beetje 'woester' zou ik zeggen. Maw ik ben zeer happy met mijn RSV Aprilia race replica (incl fraai Aprilia Racing titanium uitlaatje :-)
(dat klinkt erg goed: bij een toertochtje een tijdje terug ging er iemand de gehel rit vlak achter me rijden; met een glimlach van oor tot oor op zijn gezicht reed ie achter me. Een collega op het werk zag hem en hoorde hem en heeft dat zelfde week-end nog zijn fireblade ingeruild !!)

Ja zo'n Aprilia lijkt me ook erg mooi. Ik heb er vanmiddag één gezien, en dat is 'gewoon' plastiek (of kunstof, hoe je het ook wilt noemen). Zijn er geen gelakte?

En heeft iemand ervaring met veel kilometers met die motor? Ik zoek echt een sportieve motor, maar hij moet wel wat woon / -werkverkeer kunnen hebben... :]
 
Waar ik van hou??

Honda VTR 1000 SP1 (Zilver grijsmetallic) met 2 Scorpion Carbon dempers :} Carbon voor- en achterspatbord, Bodemplaat en Plasma FX lampen.

Ik vond de R1 onwijs bruut...maar is niet meer speciaal (echt niet verkeerd bedoeld hoor... |( ) maar je ziet hem gewoon te veel...VTR eigenlijk ook wel...maar niet de grijze.

En als mensen hun speeltje ook nog eens extra maken door allerlei accesoires..dan maakt het eigenlijk ook niets meer uit...dan ziet het er toch gaver uit.

Dan hebben we natuurlijk de stukgaaties...ehh Ducati`s....mijn droom is de 996...met heel veel carbon :9~

En om bij Kawasaki te blijven...de ouder type ZX-9R..dus niet de type met de spitse neus en prullip.
 
Ik heb nooit op een 2-cilinder gereden (behalve mijn 2takt RD 'vroeger'), ik vind 2 en 4 alle2 gewoon mooi!

Een mooie Duc 748/916/996 met Termignoni ( :? ) dempers..echt superwijs geluid!

Alleen 4 cilinder kan weer geweldig gillen...

Misschien als ik op een Duc 748 zou rijden, dat ik er gelijk verliefd op zou worden, ik weet hiet niet!
 
Dacht dat ik een 4-in-lijn man was, maar nu ik er wat beter op let vind ik het gestamp en gerammel van een dikke V-twin wel errug heftig... :}

Bij mij in de buurt woont een gast met een Duc 996 SPS en dat geluidje is wel heel - HEEL - erg wreed :}
 
even een reactie op die gozer die zo snel is op assen... :? ik vind het heel knap als jij 1.34 rijd op assen..(volledig circuit) want dat rijden de mannen op de 500cc 2 takt..de rossi's en dergelijke net aan...

die zitten op de 1.32...

ik ben pas nog op assen geweest...en ik kan je vertellen als je op je cbr 600 of r1 of dat soort bikes een beetje lef hebt als niet prof rijder zit je gedeeltelijk circuit ronde de 1.50/1.55 verklaar dat is dan?

})

 
even een reactie op die gozer die zo snel is op assen... :? ik vind het heel knap als jij 1.34 rijd op assen..(volledig circuit) want dat rijden de mannen op de 500cc 2 takt..de rossi's en dergelijke net aan...

die zitten op de 1.32...

ik ben pas nog op assen geweest...en ik kan je vertellen als je op je cbr 600 of r1 of dat soort bikes een beetje lef hebt als niet prof rijder zit je gedeeltelijk circuit ronde de 1.50/1.55 verklaar dat is dan?

})


Jongens, ik ken hem niet persoonlijk maar weet wel dat ie ontiegelijk goed kan rijden.
Hij is echt een begrip op de Baars om zijn rijkunsten e.d.......

Kijk maar eens op zijn site en vooral naar dit stukkie :
http://www.biggelaar-performance.com/team_biggelaar.htm
 
ik vind het heel knap als jij 1.34 rijd op assen..(volledig circuit) want dat rijden de mannen op de 500cc 2 takt..de rossi's en dergelijke net aan...

die zitten op de 1.32...

ik ben pas nog op assen geweest...en ik kan je vertellen als je op je cbr 600 of r1 of dat soort bikes een beetje lef hebt als niet prof rijder zit je gedeeltelijk circuit ronde de 1.50/1.55 verklaar dat is dan?

bullshit...
1:34 is haalbaar... op het NATIONALE circuit
alleen GP en WSB boyz (& girl) rijden op het hele circuit

een lage 1:30-er op het nationale circuit is gewoon heel knap gereden

gp-record 1:32 ????????
record van de echte mannen is 2'02.443 !!!!!

kwil niet weten wat je ons nog meer gaat vertellen... assen... ligt dat niet in limburg? :P

_________________
GuZ
Fight the Fat!

[ Dit Bericht is bewerkt door: GuZ op 2001-06-28 00:04 ]

[ Dit Bericht is bewerkt door: GuZ op 2001-06-28 00:22 ]
 
even een reactie op die gozer die zo snel is op assen... :? ik vind het heel knap als jij 1.34 rijd op assen..(volledig circuit) want dat rijden de mannen op de 500cc 2 takt..de rossi's en dergelijke net aan...

die zitten op de 1.32...

ik ben pas nog op assen geweest...en ik kan je vertellen als je op je cbr 600 of r1 of dat soort bikes een beetje lef hebt als niet prof rijder zit je gedeeltelijk circuit ronde de 1.50/1.55 verklaar dat is dan?

})
simpel wij mogen nooit op het lange circuit rijden ,zelfs niet met internationale races zoals bott en sound of thunder
op het korte circuit rijden de allersnelste (foggy ,geloof in 98 op een fabrieks duc )1.25 en een beetje (hadden het circuit afgehuurd voor testen) en dat is het ronde record momenteel ook .
en ik kan aardig rijden maar ben maar een amateur en geen held zoals je mischien (verkeerd) begrepen hebt
wel kan ik een aardig stukkie sturen en aangezien ik pas een jaarb race doe ik het slecht ,en op straat hebik waarschijlijk een zeer groot hart waardoor vele vinden dat ik hard ga .
greeetzzz redbullie

:9 :9

[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-06-29 08:50 ]
 
Op 2001-06-27 16:23, schreef Fastnappie:
even een reactie op die gozer die zo snel is op assen... :? ik vind het heel knap als jij 1.34 rijd op assen..(volledig circuit) want dat rijden de mannen op de 500cc 2 takt..de rossi's en dergelijke net aan...

die zitten op de 1.32...

ik ben pas nog op assen geweest...en ik kan je vertellen als je op je cbr 600 of r1 of dat soort bikes een beetje lef hebt als niet prof rijder zit je gedeeltelijk circuit ronde de 1.50/1.55 verklaar dat is dan?

}) thanks for the help


Jongens, ik ken hem niet persoonlijk maar weet wel dat ie ontiegelijk goed kan rijden.
Hij is echt een begrip op de Baars om zijn rijkunsten e.d.......

Kijk maar eens op zijn site en vooral naar dit stukkie :
http://www.biggelaar-performance.com/team_biggelaar.htm
:} :} :} :} :} :} :} *D
10000 times thanks
 
Op 2001-06-20 19:32, schreef poohbeer:
BTW, als je wil bewijzen dat je ECHT cohonas aan je lijf hebt hangen zeg je hier wanneer je naar België komt om poohbeer kennis te laten maken met een 2-pitter!
zal het nog maar een keer zeggen 9 july op zolder ,inschrijven bij continetal banden in barneveld (nederland)
daar mag je tegen/met mij rijden als je de ball.... er voor hebt
snelste tijd tot nu toe op zolder 1.49.0 ,en dat na 1 jaar rijden op circuit
assen snelste tijd momneteel 1.34.0
kijk maar of je 9 july komt kijken/rijden ,je bent welkom (in de vriendelijk vorm des woords )
greetzzz redbullie die graag kenis maakt met motor liefhebbers van alle merken/klasse

ik bedoel dus dat ik GEEN 2-pitter heb en dat als JIJ van die cohona dingen hebt je MIJ op JOUW 2-pitter laat plaatsnemen!
 
Op 2001-06-20 21:32, schreef redbull man:
Op 2001-06-20 19:32, schreef poohbeer:
BTW, als je wil bewijzen dat je ECHT cohonas aan je lijf hebt hangen zeg je hier wanneer je naar België komt om poohbeer kennis te laten maken met een 2-pitter!
zal het nog maar een keer zeggen 9 july op zolder ,inschrijven bij continetal banden in barneveld (nederland)
daar mag je tegen/met mij rijden als je de ball.... er voor hebt
snelste tijd tot nu toe op zolder 1.49.0 ,en dat na 1 jaar rijden op circuit
assen snelste tijd momneteel 1.34.0
kijk maar of je 9 july komt kijken/rijden ,je bent welkom (in de vriendelijk vorm des woords )
greetzzz redbullie die graag kenis maakt met motor liefhebbers van alle merken/klasse

ik bedoel dus dat ik GEEN 2-pitter heb en dat als JIJ van die cohona dingen hebt je MIJ op JOUW 2-pitter laat plaatsnemen!
je mag nog eerder plaats nemen op mijn vriedin dan op mijn duc
de duc is mijjn levenswerk,en daar rijden maar weinig mensen mee ;) :]
toch leuk geprobeerd meneer pooh ;) *D
maar even goede vrienden je mag wel een sproefrijden op een twin als je langs oisterwijk komt (mijn zaak) ik verkoop ze namelijk ook :] :)
greetzz redbullie
 
Je hebt een eigen motorzaak? Dat is leuk, nou ik kom zeker een keer kijken. Je verkoopt ook Duc's? :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan