Waar hou jij van? 2 pitter of toch liever 4 of nog

even een reactie op die gozer die zo snel is op assen... :? ik vind het heel knap als jij 1.34 rijd op assen..(volledig circuit) want dat rijden de mannen op de 500cc 2 takt..de rossi's en dergelijke net aan...

die zitten op de 1.32...

ik ben pas nog op assen geweest...en ik kan je vertellen als je op je cbr 600 of r1 of dat soort bikes een beetje lef hebt als niet prof rijder zit je gedeeltelijk circuit ronde de 1.50/1.55 verklaar dat is dan?

})

1.50/1.55 met een cbr 600 of r1 ????
Ik reed met mijn NSR 50 tijdens de meer uren race 2.03 met een topsnelheid van 150 km/h
 
Ik heb 1 cilinder 125cc 2takt maar dat wil wel.
Lekker janken ;( bij 8500 rpm.

Maar v6 onder een GoldWing dat is helemaal de sound die je moet hebbuh vind ik. :]
 
Ik ga zelf voor aparte (in elk geval anders dan de grijze massa) techniek. Dat betekent dat in feite elke dwarse 4, en de meeste Vtwins al afvallen, en je dus uitkomt bij merken als Triumph, Guzzi en BMW.

Topsnelheid is compleet niet relevant. Zolang ik op mijn niet bijster sportieve fiets, die 'slechts' 180 loopt, me in een lekkere bocht nog in moet houden om niet achterop buikschuivers te klappen die me even daarvoor met veel misbaar voorbij zijn gestoven, blijf ik ook bij dat standpunt. Ik heb wel eens een stuk in de bergen gedaan op een 600 sportfiets , en het beviel me niet. Veels te oncomfortabel, vermogen te piekerig, ongelukkige schakelmomenten door het op toeren moeten houden, enz.

Op een circuit daarintegen :9~ .
 
V4, rijdt lekker laag in toeren met een stevig koppel en heeft ook een hoop power in de hogere toeren
en het geluid van een V4 vindt ik super, zeker bij 5000 rpm lekker brullen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan