Waar in Duitsland?

Monky

MF'er
2 okt 2005
40
0
Heemstede
Hallo allemaal,

ik heb in week 31 een motor gereserveerd bij een verhurbedrijf,(misschien wil ik mijn ZX9R gaan inruilen)het is een ZZR1400 en wil dan eens een stukje in Duitsland gaan rijden. Ik ga dan in Groningen de grens over (Nieuweschans), kan iemand mij vertellen waar er daar in de buurt (lees binnen een uurtje of twee zo ongeveer) er een stuk lekker asfalt ligt? Het gaat natuurlijk om een stukje asfalt zonder snelheidslimiet. De bedoeling is in Nieuweschans de grens over, en dan ergens bij Arnhem weer terug de grens over. Ik wil wel ff een nacht in een hotel in Duitsland doorbrengen, dus als jullie daar nog tips voor hebben zijn die ook welkom. Bedankt voor alle reakties. Groeten Boy.
 
Als je bij Groningen de grens over gaat heb je de A31 (als ik het goed heb) die loopt recht naar beneden. Kan je volgen tot Oberhausen bij Oberhausen ri Arnheim volgen.

Geen overnachting nodig. Moet wel zeggen dat ik persoonlijk na 10/15km de lol van het gassen er wel af heb.
 
Als je bij Groningen de grens over gaat heb je de A31 (als ik het goed heb) die loopt recht naar beneden. Kan je volgen tot Oberhausen bij Oberhausen ri Arnheim volgen.

Geen overnachting nodig. Moet wel zeggen dat ik persoonlijk na 10/15km de lol van het gassen er wel af heb.
:^

Je kan vanaf Oberhausen natuurlijk ook een uurtje doorrijden naar de Eifel en daar een hotelletje zoeken. Wel snelheidslimieten maar ook heel veel leuke bochten :)
 
Heeft de A31 een snelheidslimiet?

Op sommige stukken 100 maar de rest is vrij.
Een tijdje geleden waren er stukken waar ze nog aan het werk waren dus ook 100 max.
(of langzamer)

Maar als je vanaf het noorden komt heb je een heeeeel lang stuk voor jezelf.. rustige autobahn...

En om even top te rijden heb je niet zo'n lang stuk nodig ;)
 
A31 heeft ter hoogte van de knooppunten volgens mij een limiet, verder kan je knallen. Het is een erg rustige snelweg. Van Groningen tot Schuttorf kom je bijna nix tegen.
 
A31 heeft ter hoogte van de knooppunten volgens mij een limiet, verder kan je knallen. Het is een erg rustige snelweg. Van Groningen tot Schuttorf kom je bijna nix tegen.
Ook geen tankstations trouwens, dus vooraf volgooien :)
 
Dat zijn zeer belangrijke aanwijzingen, van dat pompstation, daar ga ik zeker rekening mee houden. Alle overige tips ook ontzettend bedankt. Zijn er in de Eiffel nog hotels met een parkeergarage/stallingsmogelijkheid dat jullie weten, of moet ik gewoon maar een aantal hotels ff bellen? Hoe doen jullie dat eigenlijk, is een tweetal sloten (dikke ketting, schijfremslot) samen met het stuurslot afdoende, of moet mijn Dobermann mee? (ha ha)
 
Terug
Bovenaan Onderaan