Waar in Friesland

>> Wat is waar te doen.

Mooie bochten hebben we zekers in Friesland, we hebben nu 2 mooie routes ((c) by Auke en Sander/Martin-S) en die zijn zekers de moeite waard. :] :]

We houden wel weer es een 'toer'tocht (disclaimer: neem het woordje toer niet al te serieus }) ) hier, kun je wel mee.

Fryslân boppe! :} ;)
 
hehe bij mij is het probleem dat me linker b ochten wel al aardig lukkuh ( nog niet knietje aan de grond ) maar me rechter bochten die zuigeuh nog :) daar zit toch wel gauw 10 cm speling tussuh volgens mij :(

JW euhmz wasda ? :)
 
je kan ook gewoon een mooie rotonde uit zoeken en gewoon steeds harder rondjes rijden lang zo leuk niet maar het ontmaagd je sliders wel denk ik :)
 
je kan ook gewoon een mooie rotonde uit zoeken en gewoon steeds harder rondjes rijden lang zo leuk niet maar het ontmaagd je sliders wel denk ik :)

Dat geldt natuurlijk ook voor Heerenveen, maar dan voor jouw rechterbochten.
 
>> Wat is waar te doen.

Mooie bochten hebben we zekers in Friesland, we hebben nu 2 mooie routes ((c) by Auke en Sander/Martin-S) en die zijn zekers de moeite waard. :] :]

We houden wel weer es een 'toer'tocht (disclaimer: neem het woordje toer niet al te serieus }) ) hier, kun je wel mee.

Fryslân boppe! :} ;)

hee Revolution

Tja daar heb ik niet veel aan ...
wil wel eens mee rijden zo is het niet ..
maar kan je niet een tipje van de sluier(route geven) :] kan ik vast links oefenen

groeten Fazertje

 
hee Revolution

Tja daar heb ik niet veel aan ...
wil wel eens mee rijden zo is het niet ..
maar kan je niet een tipje van de sluier(route geven) :] kan ik vast links oefenen

groeten Fazertje
De route van Auke was voornamelijk in noordoost Friesland, zo rond Dokkum. Daar heb je prachtige weggetjes (wat inmiddels ook bij de politie bekend is...).

De route van Sander/Martin-S is zo ongeveer binnendoor van Dearsum naar Joure en vanaf daar richting Gaasterland/Lemmer en langs de zeedijk (Stavoren, Workum) omhoog richting Franeker.

De exacte routes heb ik hier zo niet, moet je Auke (is nu op vakantie) of Sander of Martin-S even vragen. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan