Waar is Baars?

Pgompie

Die hard MF'er
21 jul 2002
265
0
H.I.Ambacht
Na zoveel goeds gehoord te hebben zou ik vandaag graag een kijkje willen nemen op de "baars".
Nou is mijn vraag hoe kom ik daar en waar is het?
Zelf kom ik uit H.I.Ambacht en dat ligt vlakbij Rotterdam.
Wie kan mij de goede richting aangeven zodat ik zo richting Baars kan gaan rijden.
Bij voorbaat dank! :} :} :} :}
 
A59 bij Tilburg, afslag tilburg noord...
A59 is bij Waalwijk
A58 is bij Tilburg. Vanuit Rotterdam volg je de A16 richting Breda, daarna A58 richting Tilburg en dan de borden "Efteling" volgen. Dan is het bij de afslag Tilburg Noord
 
Oke Jongens bedankt na een fine dag gereden te hebben bij PPP en nu lekker de hele middag aan het zuuuupen geweest bedank ik jullie voor de uitleg en zie ik jullie volgende week, mits het mooi weer is dan he tot gauw
en rij ze! :] :] :] :]

ps: weet je hoeveel backspace knopjes dit geduurd heeft onder het genot van een beetje teveel drank hahahahaqhaahahahaa!
})
 
Oke Jongens bedankt na een fine dag gereden te hebben bij PPP en nu lekker de hele middag aan het zuuuupen geweest bedank ik jullie voor de uitleg en zie ik jullie volgende week, mits het mooi weer is dan he tot gauw
en rij ze! :] :] :] :]

ps: weet je hoeveel backspace knopjes dit geduurd heeft onder het genot van een beetje teveel drank hahahahaqhaahahahaa!
})

Geen last van de politie gehad bij de PPP?
 
Geen last van de politie gehad bij de PPP?

Nee het was lekker rustig alleen de eerste bocht was afgezet.
Naja afgezet was maar één baan breed, maar ook dan lukt een klein kneedowntje en de rechter bocht blijft gaaf! :} :} :} :}
Maar zolang ik kan zal ik ervoor zorgen dat de mensen die mijn plekkie (PPP) hebben afgezet nog steeds tijdens het mooie weer het gebrul van motoren horen.
Als dank voor hun actie!

En er waren er ook nog een paar aan het rijden al met al een gezellige middag gehad!
:] :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan