Waar is die R7 toch gebleven??

pietje 41 neem ik aan dan.. (blind sorry) maar kan ook zijn dat hij die r7 een korte tijd geleden heeft ingevoerd ofzow..

het hoeft niet.. maar ik wist het niet meer zeker.
 
pietje 41 neem ik aan dan.. (blind sorry) maar kan ook zijn dat hij die r7 een korte tijd geleden heeft ingevoerd ofzow..

het hoeft niet.. maar ik wist het niet meer zeker.
Nope, hij vertelde volgens mij dat hij hem hier bij een dealer gekocht heeft. Waar die dealer hem vandaan heeft heb ik geen idee van.

Dat achterlicht is idd lelijk!! was me ook opgevallen..
 
Een paar maandjes gelee stond er nog 1 hele nieuwe (echte) te koop bij Motorport Venlo

succes en sla je slag
 
121179
 
:9 Te gek zeg. Dat is een replica van de endurance R7 van een paar jaar terug van een frans team. Ik kom alleen effe niet op de naam helaas. WOWWWWW.....en dit beestje kost :? € 45.000,- ofzoiets?????
 
Maat van me heeft afgelopen zaterdag een R7-replica gekocht (is "gewoon" een R1). Is echt heel mooi gedaan, check het matzwarte frame etc. :} Er moeten nog wel wat dingen aan gebeuren (goudkleurige logo op de tank etc, maar dat wordt nog gemaakt voordat hij hem ophaalt). Maar oordeel zelf maar en check het plaatje (is niet de beste kwaliteit overigens)
(Afbeelding)

Volgens mij leverde Harris deze R1/7 kits :} . Stonder er destijds genoeg van in Performance Bike en dat soort bladen. Op de beurs in Utrecht stond er ook een keer één. Nog effe nr 41 erop en hij komt behoorlijk in de buurt van het echte werk.
 
ik weet er ook nog eentje te staan bij motor-planet in dronten, daar staat er eentje nog nieuw in het krat, nog geen meter mee gereden, maar die dingen zijn zo uit het krat ook maar iets meer dan 100 pk ja, das niet bijzonder, als je er nog wat geld tegen aan gooit dan wordt het leuker.
 
ik weet er ook nog eentje te staan bij motor-planet in dronten, daar staat er eentje nog nieuw in het krat, nog geen meter mee gereden, maar die dingen zijn zo uit het krat ook maar iets meer dan 100 pk ja, das niet bijzonder, als je er nog wat geld tegen aan gooit dan wordt het leuker.
jaja, je kan er een leuk kitje voor krijgen en dan heb je 170pk... probleem is dat dit na aanschaf van zo'n R7 apparaat nog eens 35.000 nieuwerwetse euries kost :X
 
Ben ooit eens ingehaald door zo een natte droom,

Was in spakenburg en vraag me nog steeds af wie dat was maarja zal ik wel nooit achter komen he
 
Terug
Bovenaan Onderaan