Waar is mijn avatar?

Avatar diefstal internet neemt grote vormen aan

Uitgegeven: 21 juni 2005 19:25 uur

EDE - "De diefstal van avatars op internetfora in Nederland neemt schrikbarende vormen aan!" aldus B. Aksteen, politiewoordvoerder van het Motor-Forum. De afgelopen week zijn er alleen al op het genoemde forum diverse avatars ontvreemd. De avatars, kleine vierkante afbeeldingen met daarop veelal vage afbeeldingen die de persoonlijkheid van de gebruiker reflecteren, verdwenen in de nachtelijke uren. Er is op dit moment nog geen zicht op de daders. Vermoed wordt dat een groep avatarsmokkelaars de avatars verscheept via de haven van Rotterdam. Door leden van het Motor-Forum is reeds diverse malen protest aangetekend tegen het beleid van de moderators (soort forumpolitie red.) die volgens de gebruikers het probleem niet serieus nemen. Wellicht wordt er actie ondernomen als de moderators zelf slachtoffer worden van deze dieptrieste identiteitsroof. Enkele gebruikers nemen op dit moment zelf reeds maatregelen tegen de diefstal, zo heeft een gebruiker genaamd Rob RD zijn billenavatar voorzien van extra beveiliging. "Ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen, maar ik denk aan een bron binnen het forum zelf. Ook zit er wel eens een moderator aan knoppen waar ie beter niet aan kan zitten" aldus Rob RD.

B|
 
Ja halloooo, moet ik ook tieten roepen, voor er een keer gereageerd wordt op LCB :? :(

Ik heb dus nog steeds me dief niet terug.
 
TIETEN

Moet gvd op msn gaan vragen omdat ik hier in het topic geen antwoord krijg :(

Dank u mod, die mij wel op MSN te woord wil staan B| en de eerste is die een duidelijk antwoord geeft :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan