Waar is topic over fractievoorzitter gebleven?

Ocampa

MF veteraan
29 jul 2002
4.242
665
Breda
Er was hier daarnet nog een topic over de nieuwe fractievoorzitter van de LPF en zijn bemoeienis met motorbladen en nu is dat topic er niet meer! Hoe kan dat nou?
 
Nou moe? Waarom mag ik die topic niet lezen! Moet ik eerst 30 dagen lid zijn om mee te kunnen praten over de LPF? Wat is dat nu voor bullshit!
 
Sorry..het gaat niet om de LPF maar om het Offtopic forum in zijn algemeenheid, daar kun je helaas voor jou pas in na 30 dagen geregistreerd te zijn...

Dit doen we om mensen te weren die hier puur komen vanwege het offtopic forum en onzin willen posten, het blijft in eerste instantie toch een forum over motoren. :)
 
Het forum moet vooral over motoren gaan maar voor mensen die 30 dagen lid zijn geld dat niet meer. Die mogen wel offtopic berichten posten. Ik voel me behandeld als een klein jochie, terwijl ik het juist zo'n leuk forum vindt.

Sorry hoor, maar ik vindt dat echt een kontregel. Bonjour mensen die misbruik maken van dit forum er dan gewoon vanaf!

Ken je dat boek the Animal Farm van George Orwell?
 
Laatst bewerkt:
Het forum moet vooral over motoren gaan maar voor mensen die 30 dagen lid zijn geld dat niet meer. Die mogen wel offtopic berichten posten. Ik voel me behandeld als een klein jochie, terwijl ik het juist zo'n leuk forum vindt.

Sorry hoor, maar ik vindt dat echt een kontregel. Bonjour mensen die misbruik maken van dit forum er dan gewoon vanaf!

Ken je dat boek the Animal Farm van George Orwell?
is dit niet een idee...om zo anoniem motortochten te organiseren zonder dat de coppers overal met hun neus in snuffelen?
 
is dit niet een idee...om zo anoniem motortochten te organiseren zonder dat de coppers overal met hun neus in snuffelen?

Nee... want die kunnen wel registreren en w88...

Handigst lijkt me om via mail te doen (aan mensen die "vertrouwd" zijn) en de rest via ICQ ofzo...

Maar, logisch natuurlijk, er hoeft maar 1 rotte appel tussen te zitten.
Meerdere afspreekpunten is natuurlijk ook een id.

[ontopic]
Chill ff man. Je bent er dus nog nie zo lang, die 30 dagen gaan ook wel weer voorbij.
Beetje vreemd dat je het standpunt niet snapt.

En klein jochie... dat zijn jouw woorden maar juist voor die gastjes is de regel ingesteld. Maar de regel geldt toch voor ALLE nieuwe gebruikers.
 
Laatst bewerkt:
Het forum moet vooral over motoren gaan maar voor mensen die 30 dagen lid zijn geld dat niet meer. Die mogen wel offtopic berichten posten. Ik voel me behandeld als een klein jochie, terwijl ik het juist zo'n leuk forum vindt.

Sorry hoor, maar ik vindt dat echt een kontregel. Bonjour mensen die misbruik maken van dit forum er dan gewoon vanaf!

Ken je dat boek the Animal Farm van George Orwell?
Dat boek ken ik niet, wel een ander boek van deze meneer.

Mensen die misbruik maken gooien we er ook wel af hoor, het gaat er alleen om dat we graag een extraatje willen bieden aan vaste trouwe leden, in de vorm van een forum waar ook gepraat kan en mag worden over niet-motorgerelateerde zaken maar in eerste instantie ZIJN en BLIJVEN we een motor-forum waar over motoren met alles daaromheen gesproken kan worden.

En ik vind het jammer dat je je behandeld voelt als een klein kind, dat is nl. absoluut de bedoeling niet. :)
 
Wat ik nog wel helemaal raar vind is dat er helemaal nergens in de regels gepraat wordt over deze regel. Wel staat er dat je geen oftopic berichten mag posten, maar weer niet dat dat wel mag als je 30 dagen lid bent.

Het enige wat ik nu nog kan doen is wachten. Wachten totdat ik mee mag doen met de grote jongens! :?
 
Wat ik nog wel helemaal raar vind is dat er helemaal nergens in de regels gepraat wordt over deze regel. Wel staat er dat je geen oftopic berichten mag posten, maar weer niet dat dat wel mag als je 30 dagen lid bent.
Ik geef toe dat het niet erg duidelijk ergens staat, heb je gelijk in.

Hier staat het trouwens wel in maar ik neem aan dat je dat nog niet gelezen hebt. :)

Het enige wat ik nu nog kan doen is wachten. Wachten totdat ik mee mag doen met de grote jongens! :?
Aan je registratiedatum te zien hoef je nog maar een weekje te w88, lijkt me wel te overzien dus. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan