Waar je naar kijkt rij je naartoe :(

Duncan

MF veteraan
Donateur
19 mei 2001
16.331
12.893
Van het weekend 4 heerlijke dagen in luxemburg geweest met wat ander motoren. Op 1 dingetje na , we reden in belgie een of andere C weg met 12% daling. 1e stukje ging lekker tot die ene linker bocht ,voor me gevoel veel te hard naar beneden dus vol in de remmen en remmen op de motor, het ding blijft natuurlijk drukken want de zwaartekracht stopt natuurlijk even niet als het niet zo lekker gaat. Ik denk dus : of ik rem mezelf op me plaat of ik pak die greppel mee waar ik al te lang naar zit te staren.Gevolg ik duikel dus de belgische bosgrond in.Schade : 1 ego, 1 spiegel en 1 kuipruit (had ik allemaal nog origineel liggen gelukkig, die spiegel en ruit dan he ), uitstekend stukje kuip na de spiegel afgebroken (was al half door) en wat scheurtjes op de tankdummy waar de tanktas vast zat (zie je bijna niet). '( oh ja en wat krasjes op de kont maar daar hoort toch een sticker overheen dus die zijn dan ook weg.

Volgens degene achter me stond ik al bijna stil toen ik eraf dook en had ik de bocht nog makkelijk kunnen halen! :X als ik dus maar gewoon door de bocht had gekeken !!!!
 
Laatst bewerkt:
...
Schade : 1 ego, 1 spiegel en 1 kuipruit (had ik allemaal nog origineel liggen gelukkig,
...
Volgens degene achter me stond ik al bijna stil toen ik eraf dook en had ik de bocht nog makkelijk kunnen halen! :X als ik dus maar gewoon door de bocht had gekeken !!!!

Fijn voor je dat je nog een ego origineel had liggen :+

Maar effe serieus... Balen voor je. Succes met het opknappen van je fiets.
 
Morgen ochtend om 12 uur zie niet meer dat hij ooit omgevallen is :) En ik had net een vers pak ego's bij de aldi gehaald :)
 
bij de Aldi, daar haal ik de mijne ook altijd :]

Ik was van de week ook de grindbakken in gevlogen op Francorchamps op me new 2003 6, gelukkig niet onderuit gegaan en geen krasje te zien, O-) .

Een fiets kan je toch nooit 'nieuw' houden, maar moet wel suckeuh zijn voor je fiets, zomaar de haagt inrijden :?
 
Laatst bewerkt:
het blijft inderdaad de eeuwige tweestrijd nog platter en de bocht halen of voluit remmen en hopen dat de snelheid eruit is voordat je afscheid neemt van het asfalt.
persoonlijk ga ik altijd wat platter (en ik heb de grens gelukkig nog nooit bereikt)
 
Waar je naar kijkt ga je naar toe ???

Ik kijk regelmatig omhoog, maar ben nog nooit opgestegen :+ :+ misschien als ik er vleugels aan monteer??)
 
het blijft inderdaad de eeuwige tweestrijd nog platter en de bocht halen of voluit remmen en hopen dat de snelheid eruit is voordat je afscheid neemt van het asfalt.
persoonlijk ga ik altijd wat platter (en ik heb de grens gelukkig nog nooit bereikt)
Twas gewoon gebrek aan ervaring wat me de das om deed, en ik reed daarvoor ook al als een dweil. Het was gewoon mijn dag niet , maar ja je bent er dan en dan zal je rijden ook.

Heb inmiddels met seconde lijm (hopen dat dat werkt) het stukje kuip er weer opgezet. Mocht het er weer afvallen kunnen er altijd nog drastischere maatregelen genomen worden.
 
ik heb dit weekend hetzelfde meegemaakt
aleen was dit in de eiffel
en was er gelukkig een parkeerplaasje toen ik rechtdoor ging

veel te lang lang zitten druilen achter een motor die te langzaam ging en elke bocht aan het verkloten was
dus er voor bij dan maar op dat moment gaat hij ook op het gas en ja ik laat me niet kenne dus vol laat in de remmen en ja hoor niet goed overzicht in de boch
en kiezen onderuit, tegen een vangrail ,
of half erin en dan haaks omhoog en rechtdoor het parkeerplaatsje op
en dat ging goed O-)

tja is het te weiing ervaring???
denk het niet al aardig wat km gedraaid daar
i think bad luck

maar het zet je wel aan het denken

succes met je ego :X
 
Ach, achter me ging een andere uit ons groepje ook onderuit (alleen wat krassen en een knipperlicht gelukkig) en zaterdag zat er bijna 1 in de rotswand.Dat ego probleem is niet eenkennig :) Maar we hebben het allemaal overleefd en zaterdag gaan we weer die kant op om tm dinsdag het zwarte woud onveilig te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan