Waar je verbouwde motor laten taxeren

Bij Schepers motoren design in Brunssum
daar kan je je verbouwde motor laten taxeren voor 140 euro en de aldaar vastgestelde waarde bepaling is geldig voor drie jaar
Scheelt een heleboel werk voor het geval dat je word aangereden normaal alleen de dagwaarde maar met dit papier word het gelijk een heel ander verhaal ;)

Groet
Easy living
 
Wauw... achterkant ben ik HELEMAAL GEK VAN ...

mooie kont + seat exhaust... mooi zwart frame em tof gespoten kuipen..

Het enige mindere vind ik zelf alleen de topkuip... de 2 grote ronde koplampen zijn in mijn mening niet zo strak als de rest van de bike.. Ik zou voor die 2 kleine rondjes boven elkaar zijn gegaan...


Verder echt topbike...
 
Hoi Easyliving,

Bedankt voor deze waardevolle informatie zal zeker gaan informeren.

Trimex, Dank voor de reactie. Ik heb de koplampen groot gelaten om de oude style van de motor niet te kort te doen. En wal slank aan de achterkant lekker dik aan de voorkant.

Groet Dave Nada
 
Hoi Easyliving,

Bedankt voor deze waardevolle informatie zal zeker gaan informeren.

Trimex, Dank voor de reactie. Ik heb de koplampen groot gelaten om de oude style van de motor niet te kort te doen. En wal slank aan de achterkant lekker dik aan de voorkant.

Groet Dave Nada


Geen probleem
meerdere motorfietsen zijn daar reeds getaxceerd tot grote tevredenheid
ze hebben samen met hun taxatuur een reeele kijk op de werkelijk waarde van je motor
Hier is hun web site Motorzaak Limburg | Schepers Motoren Design
Groet
Easy living
 
Laatst bewerkt:
heb j4e ook uitgebreide foto's van dat camera systeem ? wat heb je daar voor gebruikt en waar zit je camera gemonteerd ?
 
Ik zou 'm door een Hindoestaan laten taxeren :X

Hindoestaan hoe kom je daar na weer bij _O-
Je bedoelt zeker pakistaan :9

@ ikbengek,
Heb nog geen foto's van het achterruitrijcamera zelf. Ik heb eerst een marquant tft gehad met een beveiligingscamera in een ringendoosje. Maar op het TFT zag ik niets met daglicht erop laatstaan zonlicht.
Ik heb nu een profesioneel systeem gebruikt op vrachtwagen ect. Had het bedrijf gebeld en die wilde me wel aan zo'n systeem helpen bij uitzondingen. Normaal leveren ze niet aan particuleren. Nu overjarig systeem voor klein bedrag kunnen kopen.

Groet Dave Nada
Ps. als je meer wilt weten mail me dan effe.
 
Beste Dave,

www.idex.nl zijn gewoon goeie mensen. Heb daar onlangs mijn H-D laten taxeren en die lui weten waar ze over praten, ook igv custom en eigenbouw.....

Succes,
Mr. Kik
 
ik schop dit topic ff leven in. ik heb nu zo'n beetje hetzelfde, een tlr uit '99 met corona replica paint job en nog een berg accessiores zoals gespoten hugger, gesopten undertail met ingebouwde verlichting, powercommander, 2 kleuren gepoedercoatte uitlaten etc.

maar hij zit wel rond de 70.000 km. is dat de moeite om te taxeren?

hoe is het de TS vergaan inmiddels?
 
Doodskoppen is niet bepaald mijn smaak....haha
Verder mooie motor hoor !

Ik zou zelf gekozen hebben voor kanarie-geel met zwarte velgen
of Blauw-metallic met witte velgen.
 
ik schop dit topic ff leven in. ik heb nu zo'n beetje hetzelfde, een tlr uit '99 met corona replica paint job en nog een berg accessiores zoals gespoten hugger, gesopten undertail met ingebouwde verlichting, powercommander, 2 kleuren gepoedercoatte uitlaten etc.

maar hij zit wel rond de 70.000 km. is dat de moeite om te taxeren?

hoe is het de TS vergaan inmiddels?

Als het goed is heb je inmiddels een mailtje.

Groet Dave Nada
 
Terug
Bovenaan Onderaan