Waar kan ik 25kw verzekeren+uitdraai??

Modo Mouse

Rookie
6 aug 2005
11
0
Almere
Weeet iemand waar ik 25 kw kan verzekeren, met uitdraai dus niet op kenteken 25 kw...Ik kan geen 1 verzekering maatschappij vinden die dat accepteerd:S:S :( :( ...
Gaat trouwens om een zxr 400 uit 1991...

Alvast bedankt!

Groeten Modoowwwww
 
nou dan zoek je niet goed genoeg.. er zijn er echt zat! winterthur bijvoorbeeld.. ga eens bij kleine assuratie kantoren kijken en niet bij unive ofzo..
 
Ja dat is natuurlijk ook erg belangrijk dat ze wel uitbetalen als er iets gebeurt...
Kheb hier wel 's gelezen over mensen met slechte ervaringen,maar zijn er eigenlijk ook verhalen met een beetje goeie ervaringe over aangehouden worden met een 25kw alleen op uitdraai,en niet op kenteken???

Ja inderdaad ik had o.a. unive gebelt en die deed het niet...
 
:^

k ben een keer onderuit gegaan, werdt nergens moeilijk over gedaan, kreeg gewoon elke cent vergoed (all-risk dus verzekerd)
en de schade was toch groot genoeg voor een expert om te komen kijken...


Ok, maar j had dus op je kenteken meer dan 25kw, en via een uitdraai voor een 25kw verzekerd via KNMV?
 
:^

k ben een keer onderuit gegaan, werdt nergens moeilijk over gedaan, kreeg gewoon elke cent vergoed (all-risk dus verzekerd)
en de schade was toch groot genoeg voor een expert om te komen kijken...
Maar jouw zxr is toch zeker wel 25kw op kenteken??? Aangezien dit model gewoon typegoedkeuring heeft, of is het geen nederlandse motor???
 
Ja dat is natuurlijk ook erg belangrijk dat ze wel uitbetalen als er iets gebeurt...
Kheb hier wel 's gelezen over mensen met slechte ervaringen,maar zijn er eigenlijk ook verhalen met een beetje goeie ervaringe over aangehouden worden met een 25kw alleen op uitdraai,en niet op kenteken???

Ja inderdaad ik had o.a. unive gebelt en die deed het niet...
Goeie ervaringen zijn er natuurlijk zat. Meestal gaat het goed. Het vervelende is dat je maar één keer de verkeerde hoeft te treffen. Ik meen dat BasE dat iig bij de hand heeft gehad.

En het feit blijft dat je, wettelijk gezien, zonder geldig rijbewijs op de motor rijdt omdat je een 25kW rbw hebt en, voor de wet, niet op een 25kW motor rijdt. Een verzekering zóu dat kunnen gebruiken om onder een uitkering uit te komen. In geval van een allrisks uitkering bij eigen schade is dat merely vervelend. In geval dat iemand anders letselschade bij je claimt, kan dat rampzalig zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan