Waar kan ik aangepaste bochten laten maken

NaKeDTruTH

Rookie
15 mei 2004
8
0
Amersfoort
Hey Guys,

Ik heb 2 LASER slipons voor mijn YAMAHA DIV maar nu willen deze niet helemaal goed passen onder de motor (Ketting probleem)
Nu zoek ik me helemaal wezeloos naar een bedrijf welke een tussenstuk bochtje kan maken.

Ik vind een hoop bedrijven maar deze vragen 400 a 500 euro voor 2 bochtjes van 20 cm.
Verder het bedrijf www.startwin.com echter zit daar een wachttijd op van 4 weken.

Weet iemand een bedrijf waar ik deze bochtjes kan laten maken.

Thnx alvast

In het oosten kan ik je Katapult in Wehl en BSM en Zelhem aanbevelen, ofschoon je ook hier geduld zult moeten hebben denk ik...
Vakwerk tegen redelijke prijzen. Beide bedrijven hebben voor mij diverse one-off uitlaatsystemen gemaakt.

Ten eerste....bedankt voor de reacties.

Ik heb diverse bedrijven gebeld......behalve rijkswaterstaat ;)

Bij talloze bedrijven liggen de prijzen dermate hoog (+/- €400 a €500 euries)
Dat het bijna rendabeler is om nieuwe slipons te kopen.
Wel jammer want de laser uitlaten/slipons welke ik heb liggen geven een geweldig geluid.
Maar ik geef de moed nog niet op...........misschien is er toch nog iemand op het forum die een lichtpuntje kan geven, anders moet ik toch aan nieuwe slipons geloven '(

thnx alvast

Volgens mij heb ik een tijdje terug in een topic van Mrwheels iets gelezen over het buigen van bochten. Kosten waren iets van 75 euro. In zijn topic stond ook het bedrijf waar hij geweest is. Succes staat eregens in sport

Hey thnx Mark TT,

Ik heb rene daarnet al gebeld, maar hij was nog niet thuis!
Straks nog ff proberen.

Ik heb ook al gesproken met Erik a.k.a MrWheels. En ik heb op de site van ZRG gezien hoe ze de machines van MrWheels en ZXrene onderhanden hebben genomen en ik kan je zeggen 'I'm impressed' Echt een vakwerkje!

Thnx nog voor de reactie man

:] Menno :]

Terug
Bovenaan Onderaan