waar kan ik amsoil krijgen

2712

MF veteraan
4 mrt 2008
4.298
1
Hi,

Ik moet en ik zal amsoil in mijn moto gieten, echter lijkt dit nergens in belgie te krijgen... weet er iemand mss een verdeler die het naar belgie wil versturen? of weet er iemand hoe ik er toch aan kan geraken?

mvg
 
op het vrod forum waar toch een hoop vrodders bijeen zitten wordt het de hemel ingeprezen. het zou een wondermiddel zijn. motor loopt er beter door en verbruikt geen druppel olie meer. het zou het beste vant beste zijn...
 
Ik weet niet wat voor motor je rijdt maar als het een motor met een natte plaatkoppeling is zou ik met een grote boog om dat spul heenlopen

By reducing friction AMSOIL helps engines run cooler.
 
Zal wel een mengsel zijn van sla-olie met zaagmeel.......daar gaat een motor als een naaimachine van lopen.......echt waar!... :+
 
Ik weet niet wat voor motor je rijdt maar als het een motor met een natte plaatkoppeling is zou ik met een grote boog om dat spul heenlopen

Advanced multi-functional formula for both domestic and foreign motorcycles. Recommended for high-performance liquid or air-cooled 4-stroke engines and transmissions and both 4- and 2-stroke motorcycles. Wet-clutch compatible. Not recommended where an API GL-4 or GL-5 gear oil is required.

Zal wel meevallen met die boog.
 
Typisch Amerikaanse halleluja-marketing gericht op goedgelovige motorrijders die zich graag de portemonnee voor "het beste" laten leegroven. Amsoil is prima, maar zo bestaan er vele andere top-merken en wonder-olie bestaat niet; V-Rodders mogen over elkaar rollen van ontroering om te roepen hoeveel beter hun motor er op loopt maar als je blind zou laten testen blijft er bitter weinig van die superieuriteit over.

Al het gegochel van Amsoil met getallen en statistieken neemt niet weg dat Harleys en Buells prima lopen op standaard mineraal HD olie (mijn Buell al 110.000 km) of b.v. Rock-oil (steeds meer aangeboden als alternatief bij HD dealers) en verbruiken doen die motoren sowieso erg weinig. Bovendien is de claim dat je minder vaak hoeft te verversen een gewaagde veronderstelling en kan zelfs garantie problemen geven. Als je meer zekerheid wilt ververs gewoon wat vaker en je bent nog altijd minder geld kwijt dan uncle-sam's wonder sap.

Er is zoveel kwaliteits-olie verkrijgbaar in Europa; waarom al die moeite om perse Amsoil uit de US te willen hebben? :?
 
Laatst bewerkt:
Jij kunt een topic echt om zeep helpen, Bolski ;)

full


;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan