waar kan ik degelijke goudkleurige bouten vinden ?

edraket*

MF veteraan
28 dec 2006
1.121
73
vorst-laakdal
ik zoek nu al enkele maanden naar degelijke goudkleurige bouten (schroeven) , dus geen van aluminium , deze moeten dienen om al mijn frame bouten te vervangen , ze moeten dus sterk zijn (staal of va2 of zoiets ) en goudkleurig , kan iemand mij helpen want mijn bouwproject ligt al 2 maand stil wegens het niet vinden van deze dingen '(
 
Ik weet niet of deze nog verkocht mogen worden ivm de" RoHs " die is ingegaan.
Die geel gepassifeerde bevatte Cr6, wat niet meer is toegestaan.

Spuiten is geen optie?
 
volgens mij heb ik ze hier wel eens op de site zien staan
http://www.tastynuts.com/site/frameset.htm
effe kijken


hey flaterik , dat is een geweldige link die je me doorstuurde :9 daar ben ik echt wat mee,
ik heb onmiddelijk de catalogus voor een zx7r aangevraagd in de hoop dat deze spullen ook nog voor mijn oude lady :} verkrijgbaar zijn , na maanden zoeken is er eindelijk terug hoop , nog wel effe afwachten wat de catalogus zegt , maar toch !!!!!!
mijn dag kan ni meer kapot *O* *O* *O*
 
Ik weet niet of deze nog verkocht mogen worden ivm de" RoHs " die is ingegaan.
Die geel gepassifeerde bevatte Cr6, wat niet meer is toegestaan.

Spuiten is geen optie?


vooraden zijn groot hoor..
werk in een ijzerhandel en veel soorten zijn nog steeds geel te koop.
wij hebben ze alleen niet, wel spaanplaatschroeven in geel.

bouten ed. zijn bij ons verzinkt of van RVS.
 
hey flaterik , dat is een geweldige link die je me doorstuurde :9 daar ben ik echt wat mee,
ik heb onmiddelijk de catalogus voor een zx7r aangevraagd in de hoop dat deze spullen ook nog voor mijn oude lady :} verkrijgbaar zijn , na maanden zoeken is er eindelijk terug hoop , nog wel effe afwachten wat de catalogus zegt , maar toch !!!!!!
mijn dag kan ni meer kapot *O* *O* *O*

no problemo

ze hebben ook titanium boutjes op voor onder je steppies, kun je ook nog lekker vonken :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan