Waar kan ik dit kopen?

skeletor300.jpg


Hehehe
 
Ik vind het enorme kolere lampjes. Ik heb er ooit een gehad maar naast de belabberde lichtopbrengst gaan de lampjes ook vrij snel stuk. En als dan de lampjes stuk zijn, kun je geen vervangingslampjes bij Acerbis bestellen want die leveren alleen complete setjes met koplamp kap erbij. Dus dan zit er nog maar 1 ding op, namelijk : Bij de AH normale halogeen spotjes kopen en die hebben een nog veel beroerder lichtbeeld.

Buiten dat schijnt er ook nog eens een hoop licht aan de achterkant naar buiten waardoor je, als het donker is, de hele tijd een bak irritant licht in je gezichtsveld hebt.

Het ziet er leuk uit maar voor normaal gebruik op de weg is het niets.
 
Dan gaat het snel over... :)

Maar als die K.O. hier van MF de zijne weg doet voor, zeg maar, 30 euro, wil ik het wel proberen.. :)
 
Mochten die lampjes stuk gaan, moet je halogeen lampjes kopen bij een lampenwinkel, die halogeen lampjes zijn namelijk te verkrijgen met verschillende reflectors, als ik het goed heb 3 soorten, met een wijde bundel, een normale bundel en een gerichte bundel, die laatste moet je hebben dan.
 
Mochten die lampjes stuk gaan, moet je halogeen lampjes kopen bij een lampenwinkel, die halogeen lampjes zijn namelijk te verkrijgen met verschillende reflectors, als ik het goed heb 3 soorten, met een wijde bundel, een normale bundel en een gerichte bundel, die laatste moet je hebben dan.

Die drie soorten heb je ook bij de Albert Heijn. Ik heb toen de lampjes met de kleinste hoek genomen (het meest gericht). Ik vond het nog steeds niks. De orginele lampjes hadden een echt lichtbeeld zoals dat hoort te zijn (in ieder geval niet net zoveel licht naar boven als naar boven gericht)
 
Terug
Bovenaan Onderaan