Waar kan ik helm cheekpads/chinguard laten repareren?

Brad965

MF'er
30 jan 2020
76
23
Purmerend
Weet iemand of er een handig persoon is die oude cheekpads/chinguards fixt? Zie foto voor voorbeeld.
 

Bijlagen

  • agvhelmdamage.jpg
    agvhelmdamage.jpg
    73,2 KB · Weergaven: 10
Hoe oud is die helm?

met de tijd wordt ook de binnenschaaal harder waardoor hij deels zijn functie (demping bij een val) verliest. Als ik jouw helm zo zie wordt het tijd voor een nieuwe i.p.v. hem op te lappen. Of je wil hem in een vitrinekast zetten?
 
Weet iemand of er een handig persoon is die oude cheekpads/chinguards fixt? Zie foto voor voorbeeld.
@Brad965 Ik weet haast zeker dat je bij De Tijger (TijgerLeathers) in den haag terecht kan. Zijn niet echt hobbyisten en daar zal de prijs ook naar zijn...
 
Die zullen ongetwijfeld uitneembaar zijn. Dus vervangbaar. Zijn die niet los bestelbaar?
Ik heb voor mijn Schuberth ook alle losse onderdelen van het binnenwerk vervangen. Gewoon los te koop.
 
Heb je ook nog kans van. Ik heb ook AGV helmen maar daar krijg ik de pads niet uit... Is een understatement, maar ik wil 'm blijven gebruiken. Zal ook best met de prijs te maken hebben gehad
 
Hoe oud is die helm?

met de tijd wordt ook de binnenschaaal harder waardoor hij deels zijn functie (demping bij een val) verliest. Als ik jouw helm zo zie wordt het tijd voor een nieuwe i.p.v. hem op te lappen. Of je wil hem in een vitrinekast zetten?

Gebruik deze helm niet meer en zit idd alleen in de kast.
 
Zijn bij alle AGV's de binnenvoering te verwijderen, denk dat dat wel bepalend is? Dan zitten ze met drukkertjes vast. Zo niet, dan gelijmd waarschijnlijk?
 
Hoe oud is die helm?

Met de tijd wordt ook de binnenschaal harder waardoor hij deels zijn functie (demping bij een val) verliest.
Die zullen ongetwijfeld uitneembaar zijn. Dus vervangbaar. Zijn die niet los bestelbaar?
Ik heb voor mijn Schuberth ook alle losse onderdelen van het binnenwerk vervangen. Gewoon los te koop.
Mijn helm is nog in perfecte staat, alleen gaat ie bijna zijn 'levensduur' bereiken.
Ook als bij TS begint er bij mij aan de onderzijde pads net zo'n slijtplek. Het gehele binnenwerk is simpel uitneembaar.
Eigenlijk zou de helm vervangen moeten worden over 1-2 jaar als ik de algemeen gehoorde regel toepas.
Maar als het hele binnenwerk, en dan vooral de binnenhelm vervangbaar is, wordt deze helm weer als NIEUW!
.............of vergeet ik nu iets????

Iedereen doet altijd wel heel angstig over de helm, maar ik heb 'm alleen op om 'm NOOIT te gebruiken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan