Waar kan ik langs komen op vakantie in Europa?

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.538
36.019
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Ik heb vanaf nu 3 weken vakantie en wil in ieder geval nog 1 week rondje Europa doen. Ik ga onderweg in hotel- of motelletjes pitten maar als er iemand in de buurt is wil ik best langs komen voor een biertje ofzo *D

Welke week ik ga rijden weet ik nog niet maar dat zal tussen 19 juli en 29 juli worden.

Dus wie gaat er in die periode op vakantie? En wil mijn gezelschap wel ff dulden? Ik ga in die tijd maximaal tot de Frans/Spaanse grens (Pyreeen :9~ ) en bovenkant Italie door Zwitserland, Oostenrijk en via Duitsland weer terug.

Voeg me toe bij MSN of meld hier ff waar je heen gaat en wanneer je daar bent.
 
De soes zit me steeds meer vragend aan te kijken... ze wil rijden deze vakantie over kolletjes ;) duss tjaaa..... ik ga er nog eens over nadenken.. zou nog totaal geen idee hebben wanneer waar en hoelang.

Maar als ik meer weet, weet ik je te vinden })
 
De soes zit me steeds meer vragend aan te kijken... ze wil rijden deze vakantie over kolletjes ;) duss tjaaa..... ik ga er nog eens over nadenken.. zou nog totaal geen idee hebben wanneer waar en hoelang.

Maar als ik meer weet, weet ik je te vinden })

Ik weet niet of je ook al met iemand gaat? Ik rij nu nog alleen. Paar man mee is altijd leuk.

Voeg me anders maar eens toe bij MSN ofzo.
 
Hey kerel! Toppie dan ga ik dus ook op vakantie met mn meiske! *D
3 week, door duitsland en frankrijk, op de motorcamping in de drome en maybe door naar slovenie en dan via oostenrijk en duitsland terug naar NL! :}
 
Hey kerel! Toppie dan ga ik dus ook op vakantie met mn meiske! *D
3 week, door duitsland en frankrijk, op de motorcamping in de drome en maybe door naar slovenie en dan via oostenrijk en duitsland terug naar NL! :}

Als je laat weten waar je zit wanneer kunnen we wel kijken of we 's avonds ff een minimieremeeting kunnen maken.
 
Hehe leuk idee zeg.

Je mag van mij langs komen, heb alleen nog geen idee waar ik zit de komende 3 weken.

Waarschijnlijk eerst een week in Willingen (bij Winterberg) en nog een week in Les Gets (vlakbij Annecy). Bier staat ongetwijfeld koud.

En nog een paar dagen euh ergens ertussenin, helaas bij ons geen motoren mee op vakantie maar mountainbikes.
 
Hehe leuk idee zeg.

Je mag van mij langs komen, heb alleen nog geen idee waar ik zit de komende 3 weken.

Waarschijnlijk eerst een week in Willingen (bij Winterberg) en nog een week in Les Gets (vlakbij Annecy). Bier staat ongetwijfeld koud.

En nog een paar dagen euh ergens ertussenin, helaas bij ons geen motoren mee op vakantie maar mountainbikes.

Ben overdag toch aan het rijden *D Winterberg ken ik wel zal ik ook vast nog wel komen. Hou me op de hoogte!
 
kom maar langs :+ vanaf 26 juli @ luxembourg.
info: www.campingsimmer.lu
Je kan er echt super rijden :]
om je een indruk te geven:
7.JPG


4.JPG


31.JPG


Zoals je ziet ist altijd leuk :)


[me]ps. voor t meisje achter de bar hoef je niet te komen, dies bezet *D ;) [/me]

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan