waar kan ik me zo een bike halen in Belgie?

Even om het makkelijker te maken: deze dus;
bc_3.JPG
 
Holy SHIT wat is dat een gaaf ding!!!!!

Kijk dat achterspatbord dan! DAMN!!!! :9~
 
Volgens mij heeft de Aldi soms wel eens zo iets staan.
 
Zijn te verkrijgen via de Kredietbank of De Loterij.
Of je moet met je beroep als bediende erg veel overuren maken :+

Niet lullig bedoeld hoor, maar dit soort brommers gaan erg ver over de €50.000,-.
Vandaar dat je ze ook amper ziet in Europa.
 
Krijg nou wat.....
Kijk ik bij Ebay, zie ik dat er "pas" $15.500 voor geboden is en dat de veiling over 2 dagen stopt..........
Denk dat ik zelf maar eens naar de Kredietbank stap.
 
Zijn te verkrijgen via de Kredietbank of De Loterij.
Of je moet met je beroep als bediende erg veel overuren maken :+

Niet lullig bedoeld hoor, maar dit soort brommers gaan erg ver over de €50.000,-.
Vandaar dat je ze ook amper ziet in Europa.
Een bediende is toch iemand die zich laat bedienen.Heb je toch een aardig salaris voor nodig.
 
nee serieus, tis eigelijk zo een echte amerikaanse custom chopper dak naar aant zoeken ben. DIt is nu idd een extreem model. Maar waar kan ik daar voor terrecht in Belgie?
 
kun je toch laten bouwen
of als je een beetje handig bent zelf bouwen
je moet gewoon naar een custom daeler stappen en voorstellen wat je wil
kan wel zijn dat je dan even moet slikken als je de prijs gaat horen
 
nee serieus, tis eigelijk zo een echte amerikaanse custom chopper dak naar aant zoeken ben. DIt is nu idd een extreem model. Maar waar kan ik daar voor terrecht in Belgie?

Oke, oke!
Ga dit weekend naar Leopoldsburg, daar is een groot Harley-treffen. Daar zul je ongetwijfeld wel wat van dit soort fietsen tegenkomen (en bouwers). Meer info op http://www.hdcleopoldsburg.com (www.hdcleopoldsburg.com)

Verder ben ik niet bekend met het belgische customwereldje. Ooit wel eens een verhaal gelezen in de Bigtwin over een brute Walz-fiets gebouwd door een bedrijfje met een naam in de trant van Milwauky Iron (of zoiets). Mischien kun je het even laten opzoeken door je diender? })
 
Volgens mij biedt CustomChrome bouwdozen aan in de stijl van Jesse James.Kom je iets lager uit dan een nieuwe softail.Stond een artikel over in de Bigtwin.hebben zo'n ding getest.Effe bellen met redactie;=+31(0)345520709
 
Volgens mij biedt CustomChrome bouwdozen aan in de stijl van Jesse James.Kom je iets lager uit dan een nieuwe softail.Stond een artikel over in de Bigtwin.hebben zo'n ding getest.Effe bellen met redactie;=+31(0)345520709

Zijn vanaf zo'n €20.000,- maar dan heb je een erg "simpele" (ongespoten) uitvoering met de goedkopere acc. (bijv. 150 achterband ipv de 250 zoals in de advertentie's) en dan moet je nog errug veel bouwen en daar vergissen de meesten zich in.
Dit soort vragen zijn hier al eens vaker langsgekomen en ook enthousiastelingen die ook wel zo'n pakketje in elkaar wilden prutsen.
Nooit meer wat van gehoord..........
 
Ik heb een paar fietsjes gevonden voor je; wel een paar nadelen. Ze komen namelijk uit Duitsland en het zijn tweedehandsjes

Om wat goedkoper te beginnen: €40.000,=
Maar voor dat geld krijg je er wel een 360 achterband in!!

full
 
Omdat ik zelf een Wildstar rij: ook nog een Wildstar in de opruiming voor €29.900,=
Prijsverschil kun je er nog 1 voor kopen!!!!

full
 
Stuk voor stuk akelig mooie bikes! *D

Nieuw zijn ze inderdaad niet te betalen, 2e hands vaak ook niet.

Een jaartje geleden zag ik overigens een bloedmooie bike die veel van deze bikes weg heeft voor maar 12 mille of zo, maar de shop bij wie hij stond zei dat-ie van een particulier was, en ze raadden het niet echt aan om 'm te kopen, omdat hij met goedkope onderdelen gebouwd was enzo. Wat ik op de foto kon zien was dat de achterband goed glad was en ik MEEN wat olie op de grond onder het blok gezien te hebben.

Voor een mille'tje of 10 heb je soms ook van die brute Zweedse choppers met een lange voorvork enzo, maar die zijn nooit zo mooi afgewerkt en hebben ook niet zo'n mooie lijn als deze.
 
Stuk voor stuk akelig mooie bikes! *D

Nieuw zijn ze inderdaad niet te betalen, 2e hands vaak ook niet.

Een jaartje geleden zag ik overigens een bloedmooie bike die veel van deze bikes weg heeft voor maar 12 mille of zo, maar de shop bij wie hij stond zei dat-ie van een particulier was, en ze raadden het niet echt aan om 'm te kopen, omdat hij met goedkope onderdelen gebouwd was enzo. Wat ik op de foto kon zien was dat de achterband goed glad was en ik MEEN wat olie op de grond onder het blok gezien te hebben.

Voor een mille'tje of 10 heb je soms ook van die brute Zweedse choppers met een lange voorvork enzo, maar die zijn nooit zo mooi afgewerkt en hebben ook niet zo'n mooie lijn als deze.

Plus dat je je moet afvragen hoe het rijdt, het is echt niet makkelijk om een fiets te bouwen met van die dikke sloffen erachter en ook nog eens het voor elkaar te krijgen dat het achterwiel niet teveel offset staat.
Zodiac verkoopt die Fat Ass kits ook met het verhaal erbij dat het zo simpel is. Ga eens naar een custombouwer en vraag er maar naar of dat inderdaad zo is.
Als je het goed wilt doen==> ech nie!!
 
Zijn vanaf zo'n €20.000,- maar dan heb je een erg "simpele" (ongespoten) uitvoering met de goedkopere acc. (bijv. 150 achterband ipv de 250 zoals in de advertentie's) en dan moet je nog errug veel bouwen en daar vergissen de meesten zich in.
Dit soort vragen zijn hier al eens vaker langsgekomen en ook enthousiastelingen die ook wel zo'n pakketje in elkaar wilden prutsen.
Nooit meer wat van gehoord..........
Lijkt me toch niet zo'n kunst.Als de set compleet is voor bijv. een 230 achterband zal het zooitje toch wel passen.
 
Laatst bewerkt:
Plus dat je je moet afvragen hoe het rijdt, het is echt niet makkelijk om een fiets te bouwen met van die dikke sloffen erachter en ook nog eens het voor elkaar te krijgen dat het achterwiel niet teveel offset staat.
Zodiac verkoopt die Fat Ass kits ook met het verhaal erbij dat het zo simpel is. Ga eens naar een custombouwer en vraag er maar naar of dat inderdaad zo is.
Als je het goed wilt doen==> ech nie!!

Mja nou ik ga er sowieso al van uit dat zelfbouw hardtails knudde rijden. :+
 
En potdomme voor maar 15000 dollar verkocht!
Kan dan niet echt wat zijn volgens mij....veel plastic en Motozoom onderdelen ofzo
:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan