Waar kan ik met een buggy rijden welke geen kenteken heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Buggyrijder

Rookie
21 sep 2021
2
0
Het zal een redelijk vlak terrein moeten zijn om een paar 14 jarige het gevoel van een buggy te laten geven.
Ze hebben geen gevoel van zo'n snel ding dus wat plek is gewenst.
Nu ken ik ook een boer maar die heeft maïs welke er nu nog niet af is.
Het duurt niet lang meer maar de boer moet verplicht door de overheid op 1 oktober weer gras gezaaid hebben anders vervalt de maïs subsidie en met terugwerkende kracht.
Fursten forest mag niet snel gereden worden.
De buggy heeft een cbr1000 blok dus is wel wat snel.
Cross banen willen geen buggy's of misschien weet iemand waar het wel kan en mag op een crossbaan.
Mogelijk een autocross baan maar dan moeten ze met anderen rijden wat ze nu zeker nog niet kunnen.
Betalen om ergens te mogen rijden vindt ik ook best.
Heb een paar privé terreinen gemaild om te vragen of je daar met een eigen buggy mag rijden IPV hun quad verhuur.
Ook niet.
Gisteren iemand gesproken die reed in wonck.
Maar daar weet ik het toch niet met al die slechte recenties.
Ga er een keer naar toe om te kijken als ik tijd heb wat daar allemaal rijd of doet.

Tja het is zeker niet makkelijk.
PS de buggy heeft orginele uitlaten dus is redelijk stil.
Dat zal al zo gewenst zijn dacht ik zo.

Met vriendelijke groet,
Jan Wouters
 
Ja klopt alle twee.
Dacht misschien weten de motor rijders wat.
Die komen op veel plaatsen en gebieden.
De buggy club heeft wandelwagens of vw wagens met kevermotors die allemaal kenteken hebben.
 
ook met kenteken zou het voor je 14jarige wel risky zijn om er mee de weg op te gaan. Wel gaaf dat je hem al vroeg wegwijs maakt :t
Er zijn ook plekken waar ze met oude voertuigen van defensie hun ding doen, misschien kan je daar op het terrein. Niet iedere YA528 heeft een kenteken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan