Waar kan ik mijn motokleding het best kopen

Oewems

MF'er
23 mrt 2013
39
0
Hoppa, net een moto besteld dus mijn motorijdagen kunnen beginnen,

nu heb ik nog geen motokledij: Waar kopen jullie je spullen of waar valt de prijs goed te drukken ?

Allicht is internet één van de favorieten maar ik had toch ook graag een woordje uitleg of het op zn minst toch al eens gepast gehad. Eventueel outletwinkels of zo ?

BTW, 'k woon in de belgische kempen.


alvast bedankt
 
Gewoon naar een winkel gaan & passen. De verkopers weten precies waar je op moet letten bij de aanschaf van een pak en kunnen je meestal goed adviseren. Kost dan misschien iets meer als op internet, maar als er dan ellende mee is kan je gewoon terug naar de winkel ipv dat je moet gaan lopen klooien met de post.
 
In de herfst/ begin winter bij de motorzaak! Oude collectie, veel spul in de opruiming maar van goeie merken. En je kan het passen, misschien wel het belangrijkst.

Je kan ook kijken naar webwinkels waar je gratis kan retourneren, kun je het thuis passen en altijd nog terug sturen. Geldt trouwens wettelijk voor alle webwinkels (in NL in ieder geval) dat ze verplicht zijn de aankoopprijs plus verzendkosten naar jou (dus niet de terugstuur kosten) te vergoeden wanneer je iets retourneert. Heet "wet koop op afstand".

Succes! Wat voor motor heb je gekocht trouwens?
 
't is te merken dat het bijna weekend is, 't niveau ligt tamelijk hoog :)

Ik doelde eerder op outletzaken of zo waar vorige collecties en mss iets ouder materiaal verzameld ligt..

heb een Duke 690 gekocht
 
Bij een grote motorzaak kijken en passen, uitleg en advies vragen.
Goed de maten opschrijven en lekker via internet bestellen, heb je en goed advies gekregen en de goedkoopste prijs.
En de motorzaken vinden het helemaal niet erg, wat het gros van de motorrijders doen het op deze manier :}
 
Gewoon even vragen aan je moeder of ze wat motorkleding voor je wil kopen
 
Bij een grote motorzaak kijken en passen, uitleg en advies vragen.
Goed de maten opschrijven en lekker via internet bestellen, heb je en goed advies gekregen en de goedkoopste prijs.
En de motorzaken vinden het helemaal niet erg, wat het gros van de motorrijders doen het op deze manier :}

I see what you did there :P
 
Bij een grote motorzaak kijken en passen, uitleg en advies vragen.
Goed de maten opschrijven en lekker via internet bestellen, heb je en goed advies gekregen en de goedkoopste prijs.
En de motorzaken vinden het helemaal niet erg, wat het gros van de motorrijders doen het op deze manier :}

Hebben ze dat letterlijk tegen jou gezegd dat ze dat niet erg vinden ;) als we dat allemaal gaan doen dan blijft er geen motorzaak meer over toch.. Overigens koop ik altijd nieuw maar er is keuze genoeg bij Outlets, Ten Kate heeft ook een outlet, toch maar mooi een petje tegen de zon gekocht voor een paar euro :) verder kijk er altijd ff en loop dan meestal toch weer snel naar het nieuwe assortiment.
 
Here we go again. Discussie 400. (en ja, ik weet wat Kevinblade in het dagelijks leven doet).

TS zwengel je internet aan en ga eens zelf zoeken naar een kledingzaak.
 
Laatst bewerkt:
Bij een grote motorzaak kijken en passen, uitleg en advies vragen.
Goed de maten opschrijven en lekker via internet bestellen, heb je en goed advies gekregen en de goedkoopste prijs.
En de motorzaken vinden het helemaal niet erg, wat het gros van de motorrijders doen het op deze manier :}

Sorry maar dit vind ik zo kansloos. Bah bah wat kan ik hier slecht tegen.

Ik ben bij Termaat geweest en heb daar een complete dainese outfit gescoord. (Pak laarzen handschoenen) en heb toen gevraagd of ze een mooie prijs konden maken. Dit hebben ze toen gedaan. En ik weet zeker dat ik dit niet goedkoper op internet had kunnen kopen!

+daarbij hebben ze ook nog een goeie 2 à 3 uur tijd in gestoken in advies en passen!

Hulde voor deze zaak!
 
jaja, dit zal allemaal wel te googlen zijn, ik ben een beetje teleurgesteld dat niemand deze al heeft bovengehaald: LMGTFY :)

Het kan toch nooit kwaad om even wat goede adresjes op te vragen van mensen die er al wat van kennen ?

soit
 
Punt is alleen dat iedereen wel ergens een slechte ervaring heeft gehad. Dus het antwoord wat een goed adresje is, is nogal subjectief, daarbij hangt het er ook heeeeeeel erg van af wat je precies zoekt.
 
Hoppa, net een moto besteld dus mijn motorijdagen kunnen beginnen,

nu heb ik nog geen motokledij: Waar kopen jullie je spullen of waar valt de prijs goed te drukken ?

Allicht is internet één van de favorieten maar ik had toch ook graag een woordje uitleg of het op zn minst toch al eens gepast gehad. Eventueel outletwinkels of zo ?

BTW, 'k woon in de belgische kempen.


alvast bedankt
Ik zou alvast even naar Richa gaan in Oudenaarde : zeer goed materiaal en het wordt daar aangepast als het niet écht goed zou zitten ; eigen atelier en Hofleverancier ! Als politieman krijg je extra korting ook !
Home | Richa
 
Laatst bewerkt:
www.rad.eu (belgische winkelketen voor motorkleding/onderdelen met webshop)
 
Laatst bewerkt:
Sorry maar dit vind ik zo kansloos. Bah bah wat kan ik hier slecht tegen.

Ik ben bij Termaat geweest en heb daar een complete dainese outfit gescoord. (Pak laarzen handschoenen) en heb toen gevraagd of ze een mooie prijs konden maken. Dit hebben ze toen gedaan. En ik weet zeker dat ik dit niet goedkoper op internet had kunnen kopen!

+daarbij hebben ze ook nog een goeie 2 à 3 uur tijd in gestoken in advies en passen!

Hulde voor deze zaak!

Helemaal mee eens! Ik heb laatst nieuwe laarzen gekocht bij Termaat en de verkoper neemt hier alle tijd voor je. Informeer bij een goede zaak en meestal valt over de prijs wel te praten.
 
Hoppa, net een moto besteld dus mijn motorijdagen kunnen beginnen,

nu heb ik nog geen motokledij: Waar kopen jullie je spullen of waar valt de prijs goed te drukken ?

Allicht is internet één van de favorieten maar ik had toch ook graag een woordje uitleg of het op zn minst toch al eens gepast gehad. Eventueel outletwinkels of zo ?

BTW, 'k woon in de belgische kempen.


alvast bedankt


kijk eens bij Restyle in Aalsmeer, daar ga ik zelf binnenkort ook ff shoppen voor een helm *D

http://www.restyle.ws/


ik ben ze op de beurs tegengekomen en heb ff met de adviseur/importeur staan praten daar, echt aardige gasten met een heleboel knowhow van hun producten.

ze maken alles op de maat van de klant, > zie website. :]
 
Sorry maar dit vind ik zo kansloos. Bah bah wat kan ik hier slecht tegen.

Ik ben bij Termaat geweest en heb daar een complete dainese outfit gescoord. (Pak laarzen handschoenen) en heb toen gevraagd of ze een mooie prijs konden maken. Dit hebben ze toen gedaan. En ik weet zeker dat ik dit niet goedkoper op internet had kunnen kopen!

+daarbij hebben ze ook nog een goeie 2 à 3 uur tijd in gestoken in advies en passen!

Hulde voor deze zaak!

Ik heb het helemaal met je eens, maar ik bespeur wel wat sarcasme in kevinblade zijn reactie ;) Ik ga zelf voor kleding ook naar Ter Maat en word daar altijd goed geholpen. Op internet kan het vast goedkoper, maar dan heb ik de service niet en dat is toch zeker dat beetje extra geld wel waard.

Overigens bestel ik ook gewoon zo nu en dan onderdelen bij een webwinkel. Als iedereen alleen maar naar de motorzaken gaat, kunnen die webwinkels wel sluiten. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan