Waar kan ik mijn racer verkopen

MarkWil

Rookie
19 sep 2004
12
0
Welke web-sites bezoeken jullie als er een racer gekocht moet worden?

Ik wil deze winter mijn racer verkopen. Ik heb tot zover advertenties opgehangen op het circuit en een advertentietje gezet op www.motornet.nl. Welke web-sites kan ik nog meer gebruiken om mijn advertentie te plaatsen?

Als iemand nog ideeen heeft dan hoor ik het graag.

ps. Hij staat nu dus ook op motorforum O-) . Dus staat al op twee plaatsen te koop.
 
Welke web-sites bezoeken jullie als er een racer gekocht moet worden?

Ik wil deze winter mijn racer verkopen. Ik heb tot zover advertenties opgehangen op het circuit en een advertentietje gezet op www.motornet.nl. Welke web-sites kan ik nog meer gebruiken om mijn advertentie te plaatsen?

Als iemand nog ideeen heeft dan hoor ik het graag.

ps. Hij staat nu dus ook op motorforum O-) . Dus staat al op twee plaatsen te koop.
www.motormaf.nl
www.bikenet.nl
cup site
www.marktplaats.nl

su6
 
hmm,


bikenet en marktplaats zijn niet zo'n goed idee. Daar staan volgens mij geen racer's.

motormaf is wel een goed idee. Daar staan er inderdaad meer.

Cup-site is ook een goeie alleen kan ik daar geen advertentieruimte ontdekken....
 
Laatst bewerkt:
Tsja, maar vind het zonde om zes euries te betalen om een advertentie te zetten op marktplaats en er dan achter te komen dat er niemand naar kijkt.

Zal straks startpagina ook ff checken.
 
Tsja, maar vind het zonde om zes euries te betalen om een advertentie te zetten op marktplaats en er dan achter te komen dat er niemand naar kijkt.

Zal straks startpagina ook ff checken.

Dat zie je verkeerd.
Op marktplaats kun je prima racers adverteren/te koop zetten.
Nergens zoveel bezoekers als op marktplaats dus dan is 6 euro niet erg veel vindt ik.
Maar niet iedereen denkt er zo over he..... :Z
 
zoooh, weekend is weer aangebroken, tijd om te surfen.

Ik ben ff gaan surfen, maar marktplaats staan toch meer racers dan ik dacht. Ga der toch een poging aan wagen.

www.powerbikes.nl is ook een goed idee. Veel racers en bekenden ;-).
 
Dat zie je verkeerd.
Op marktplaats kun je prima racers adverteren/te koop zetten.
Nergens zoveel bezoekers als op marktplaats dus dan is 6 euro niet erg veel vindt ik.
Maar niet iedereen denkt er zo over he..... :Z
Heb mijn ZX6R racer ook via marktplaats gekocht.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan