Waar kan ik netjes en goed een 3 puntsgordel op mijn trike laten bouwen?

Dat is een goede. Ik had daar zelf nog niet aan gedacht. Alleenben ik bang dat er een oplossing om de oplossing bedacht word de body niet netjes afgewerkt word…het oog wil ook wat tenslotte.
 
Dat staat in zijn eerste post. Wss omdat het én netjes, én goed, én zo goedkoop mogelijk moet. Zijn de voorgaande ervaringen dat het voor zo goedkoop mogelijk ergens op wordt gemeubeld :YY
"zo goedkoop mogelijk" is niet hetzelfde als "betaalbaar" ;)

@OP: Ik zou idd zoals geopperd zo'n bedrijf als Broos een opbellen/vragen wat voor mogelijkheden ze zien.
Vast wel dat ze ook met de zichtbare dingen wat kunnen :)
 
Dat staat in zijn eerste post. Wss omdat het én netjes, én goed, én zo goedkoop mogelijk moet. Zijn de voorgaande ervaringen dat het voor zo goedkoop mogelijk ergens op wordt gemeubeld :YY
Je kunt toch bespreken wat je wens is en horen hoeveel dat dan moet gaan kosten,..zonder maar iemand te hebben gesproken al aannemen dat het wel lelijk gaat worden,..tja. Vandaar mijn vraag,..
 
"zo goedkoop mogelijk" is niet hetzelfde als "betaalbaar" ;)
In tekst niet idd, in praktijk komt het erop neer dat het allemaal voor een habbekrats moet maar wel perfect alles willen afwerken.

Als je het én goed én netjes wilt dan betaal je daar gewoon voor omdat je weet van bijv andere mensen dat het én goed én netjes gebeurt bij een bepaald bedrijf:?én goedkoop erbij dat gaat niet, helemaal niet in de huidige tijd waarbij álles véél duurder wordt :/
 
In tekst niet idd, in praktijk komt het erop neer dat het allemaal voor een habbekrats moet maar wel perfect alles willen afwerken.

Als je het én goed én netjes wilt dan betaal je daar gewoon voor omdat je weet van bijv andere mensen dat het én goed én netjes gebeurt bij een bepaald bedrijf:?én goedkoop erbij dat gaat niet, helemaal niet in de huidige tijd waarbij álles véél duurder wordt :/
Dat klopt allemaal idd, maar dat is een aanname van jou dat OP het "voor een habbekrats" wil hebben.

Enigste wat wij (=iedereen, behalve OP) kunnen doen, is bedrijven aandragen waarvan we denken/weten dat ze het kunnen, met waar mogelijk betaalbaarheid in het achterhoofd houdend.

Onderaan de streep weten wij niet wat "betaalbaar" is voor OP, alsmede ook niet wát er precies moet gebeuren, dus dat is onmogelijk in te schatten.
 
Goedkoop heb ik niet om gevraagd, dat is inderdaad niet hetzelfde als betaalbaar. Alleen wil ik niet de hoofdprijs betalen als dat niet hoeft, wat ik logisch vindt. Ik neem niet aan zo’n dat bedrijf het niet netjes kan, ik neem alleen aan dat het voor een auto toch anders (kwa gevoelswaarde) is en dat het geen dagelijkse klussen zijn voor zo’n bedrijf, maar ga er zeker contact mee opnemen.
Een 4 puntsgordel had ik ook nog niet aan gedacht, dus dat is ook een goede tip. Ik heb nu overigens een heupgordel.
 
Toch lijkt het me niet heel lastig een adresje te vinden.
Als ik 1 keer google op "trike service" rollen er allemaal bedrijven over m'n scherm....




 
6 punts zit nog beter:)
let wel op dat de gordel goed gemonteerd word!
Nuttige info! Word vaak zat niet genoeg aandacht aan besteed.

Maar nogmaals, zonder fatsoenlijke rolbeugel die boven je hoofd uit komt zou ik zelf niet voor meer dan een 3punts gordel gaan. 2 en 3 punts kan je torso (enigsinds) mee bewegen bij een klapper. 4 of meer zit je torso gefixeerd en kan je geen kant op en vangt als je pech hebt je nek de klap op. En dat is niet per se veiliger in mijn optiek.
Daarnaast bij een verkeerde hoek van de gordels over je schouder kan je ook schade aan je rug oplopen door compressie op je rugwervels dacht ik.

Je doel is hopelijk meer veiligheid en niet de kans op letsel laten toenemen. Naast de genoemde trike bouwers is het dus misschien niet eens zo’n gek idee om eens te informeren bij een rolkooi/autosport zaak.
 
Thx! Een rol beugel heb ik niet.
ik heb nu een heupgordel maar dat schijnt niet te mogen Helaas.
ik voel me daar wel het
prettigst bij,iid voor de flexibiliteit van het bovenlichaam.
ik heb er niet aan gedacht om op trikeservice te zoeken…wel op 100 andere trefwoorden😅
 
Laatst bewerkt:
 
Terug
Bovenaan Onderaan