Waar kan je je motor laten spuiten en wat zijn de prijzen.

Betty Z1000

MF'er
16 feb 2022
30
148
Creil
Hey.

Ik zit even met een vraagje ik heb zelf een Z1000 uit 2010.
Het is een pracht motor ben er helemaal weg van.
Maar goed mijn motor is parel wit en ja hij is 12 jaar oud maar dat doet geen afbreuk op zijn uiterlijk.
Maar toch wat ook logies is dat er hier en daar wat beschadiging zitten in de lak.
En eigenlijk wil ik heb in de zelfde kleur laten spuiten zodat hij weer mooi en pracht strak is.
Zodat ik er nog langer van kan genieten maar waar kun je dit het beste laten doen en hoelang duurt zoiets en wat zijn de prijzen ongeveer.
 
Hey.

Ik zit even met een vraagje ik heb zelf een Z1000 uit 2010.
Het is een pracht motor ben er helemaal weg van.
Maar goed mijn motor is parel wit en ja hij is 12 jaar oud maar dat doet geen afbreuk op zijn uiterlijk.
Maar toch wat ook logies is dat er hier en daar wat beschadiging zitten in de lak.
En eigenlijk wil ik heb in de zelfde kleur laten spuiten zodat hij weer mooi en pracht strak is.
Zodat ik er nog langer van kan genieten maar waar kun je dit het beste laten doen en hoelang duurt zoiets en wat zijn de prijzen ongeveer.

Waar je zoiets het beste kan laten doen hangt ook een beetje af wat je er van verwacht, hoe lang je er op wil wachten, en wat het je mag kosten, in de regel is het wel zo dat als je het snel voor weinig gedaan wil hebben, het niet zo mooi of goed geworden is als je had gehoopt, en dan kost het altijd meer om het weer te laten herstellen.

Een foto helpt trouwens wel met het inschatten van hoeveelheid werk, de ene motor is de andere niet en wat er precies allemaal gespoten is aan jouw motor kunnen we niet ruiken natuurlijk :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan