Waar kan je nieuwe 25 KW motoren kopen?

RS-125freak

MF'er
25 dec 2004
69
0
Ik moet halverwege januari mijn laatste motor-examen doen en wil dan een nieuwe RS-125 kopen.
Nu ben ik al op zoek geweest naar een dealer die er gwoon een of meer heeft staan maar ik kan ze niet vinden.
Er moet toch een zaak zijn die ruime keus heeft in 25 KW motoren?
Heeft iemand misschien een tip?
Alvast bedankt
 
Je zal voor een nieuwe 25kW fiets toch echt bij een dealer moeten zijn :) ... kijk even naar wat voor merken je dealer heeft en aan de hand daarvan kan je kijken welke op 25kW gezet kunnen worden. Hier zal je het echt mee moeten doen, 25kW fietsen zijn er nu eenmaal niet in overvloed en daar doe je niks tegen. Het is dus maar net hoeveel moeite jou dealer wil doen en of je toevallig tegen eentje aanloopt :)

Suc-6 met je afrijden ;)
 
Je gaat naar een apprilia dealer, kwakt de pegels op de toonbank en zegt: "ik wil een nieuwe rs-125 bestellen..." :)
 
ja dat snap ik en heb ik al gedaan ;)
mn dealer kan wel een nwe bestellen maar ik wil ze graag int echt zien.
 
gebruik de goudengids, kijk of er een aantal motordealers in de buurt zijn en ga er langs, je kan ze ook eerst even bellen of ze 1 hebben staan.

beter nog ga je naar 125cc.nl die hebben er zelfs meer dan 1
 
Je gaat naar een apprilia dealer, kwakt de pegels op de toonbank en zegt: "ik wil een nieuwe rs-125 bestellen..." :)

Mwa zal eerst vragen of het niet wat goedkoper ken.
Tenslotten zijn we nederlanders :P
En dan pas akoord gaan als de korting goed is, denk eraan je ruilt niks in dus korting ken er altijd vanaf.
Gewoon wat sites af struinen of naar de aprilia site, daar staan denk ik ook wel dealers vermeld.
Veel sucses met de rijlessen en het exame en het uit zoeken van de bike.
http://aprilia.pagina.nl/ hier vind je dealers van aprilia
 
Laatst bewerkt:
Stel de nieuwe motor kost 7500 moet je slechts 6500 op kontant op de toonbank leggen :P
 
jajaja, kbgrijp wat jullie bedoelen :D
mare kwil gwoon een RS int echt zien, er moet toch wel een zaak zijn die erin handeld (nieuwe) die ook uitlaten enz. ervoor heeft :D
thanx alvast
 
jajaja, kbgrijp wat jullie bedoelen :D
mare kwil gwoon een RS int echt zien, er moet toch wel een zaak zijn die erin handeld (nieuwe) die ook uitlaten enz. ervoor heeft :D
thanx alvast

Zoiezo heb ik er bij safe wel eens 1tje zien staan, maar die link die ik gaf daar zullen ze vast wel zoeen machientje hebben staan.
 
KLein Motoren in Olst..
Heb ik mijn motor ook vandaan is dan wel geen Aprilla maar Hans is zelf wel een erkent Aprilla dealer en ik heb er genoeg zien staan.

Dus als je wilt:

KLein Motoren
Demeente 17
Olst
0570 562690

Reinoud.

[offtopic]Ga nu maar voor een Thundercat hehehe :) , nee hoor rs is toff! [offtopic]
 
kijk op een middelbare school in de brommerstalling, daar staat meestal wel een rs 50, dat is hem alleen geen 125 cc :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan