Waar komt iedereen vandaan ?

Sander

MF veteraan
9 mrt 2002
3.069
0
Friesland
Ik klik wel eens door de onderwerpen heen en lees dat veel mensen elkaar vaker spreken of elkaar daadwerkelijk kennen.. Maar komen jullie nu ook uit het gehele land ? Geen gek idee om met warme dagen samen eens wat te doen.. Een forum tocht dus.

zit zelf in friesland..
 
da's een btje uit mijn regio !
ik kom uut eefde , da's een gat naast zutphen !
maar wie weet komen we elkaar wel een keer tegen !
 
Dank je Erik, Wist niet dat dat er al was... Nu blijft de vraag over een evt tocht samen over... :] :] :] Kan alleen maar erg gezellig worden , lijkt mij
 
Ja gizzmo. maar dat is toch een zuipfestijn? rijden kan dan niet :?
s' avond is 'zuipen', maar overdag is gewoon rijden EN op bijvoorbeelf 12 mei is de MFCD ( motor Forum Circuit Dag.)

Trouwens als je op het blauwe envelopje klikt zie je waar iemand woont. Ennuh in "waar is wat te doen" zie je waar wat te doen is :P
Zo zijn er vandaag een aantal wezen rijden bij Veenendaal en later bij knooppunt Ressen.
 
Hej Sander, ik woon maar 16 km bij jou vandaan, als je wilt kun je met ons groepje meerijden de 23e naar het MF feestje. :)
 
Hej Sander, ik woon maar 16 km bij jou vandaan, als je wilt kun je met ons groepje meerijden de 23e naar het MF feestje. :)

Hou die in je achterhoofd voor een volgende keer > Ik kan namelijk niet de 23e :( Ken trouwens wel iemand met een FZR uit Boksum...
 
(FC) Twente Territory

Niet dat ik zo'n voetbal fanaat ben maar ze hebben ergens boven de A1 een viaduct helemaal rood geschilderd en dat er bij geschreven :} echt wel lache.

Maar ik komt uit Hengelooo (3o's dus uit overijssel).
 
Hou die in je achterhoofd voor een volgende keer > Ik kan namelijk niet de 23e :( Ken trouwens wel iemand met een FZR uit Boksum...
Dat ben ik dan niet, woon niet in Boksum. :)

Maar we zullen elkaar dit seizoen vast wel eens tegenkomen dan. Als het nu niet is, dan een andere keer. :]
 
who knows
ik kom uit nijmegen ( voor hoe lang dat duurt )
en de 23e ben ik er denk ik wel
 
belgie-k.gif


BELGIË

BEEEELGGIIIIIUUUUUUUUUUUUHHH!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan