Waar koop jij je spullen ?

Waar koop jij je spullen ?

  • Louis

    Stemmen: 17 21,8%
  • Motozoom

    Stemmen: 1 1,3%
  • Motorgoedkoop

    Stemmen: 4 5,1%
  • Motoport

    Stemmen: 8 10,3%
  • Safe

    Stemmen: 3 3,8%
  • Kleine zelfstandige

    Stemmen: 33 42,3%
  • Elders

    Stemmen: 12 15,4%

  • Totaal aantal stemmers
    78

Sc@ry_Mouse

Rookie
17 apr 2004
27
0
Almelo
Ik ben benieuwd waar jullie je spullen kopen, gewoon bij de dealer of online. Wat koop je online en wat bij een dealer. En wat zijn jullie ervaringen met online kopen. Zal proberen een poll te maken en hoop op jullie reacties.
 
Ik koop mijn onderdeeltjes en spulletjes meestal bij Van Meel Motoren in Made.
Ik woon 3 straten verderop dus da's gewoon het makkelijkste.
Een bougie'tje, wat olie, filtertje en wat onderhoudsrommel als kettingvet e.d.
 
Spullen voor onderhoud (wd-40, mothers, kettingvet e.d.) en accessoires (crashpads, tankpad etc.) koop ik meestal bij Louis of Polo.
Kleding en helmen en dergelijke bij Termaat, Kalsbeek, Motoport, etc. en soms ook bij "kleine" zelfstandige.
Demper en ketting en dergelijke bij m'n off. Yammie dealer :X :X
 
Tegenwoordig bij mezelf. het goedkoopste online motoronderdelen paradijs ! www.mooh.nl

maar daarvoor onderhoudsonderdelen bij kleine zelfstandige en heel soms bij de dealer om de hoek (is wat dichterbij als je VLUG iets nodig hebt) Kleding altijd bij een zaak met een ruime keuze waar je goed kunt passen. Hulp had ik gelukkig niet echt nodig omdat ik zelf al in een motorzaak had gewerkt. Kleding koop ik btw nog steeds in een zaak waar ik kan passen want dat vind ik wel belangrijk dat het goed past en lekker zit. en dat weet je bij online bestellen nooit zeker.
 
ik koop alles bij Motoport, dan weet ik zeker dat het goed is en dat ik het direct mee kan nemen. Heb laatst een keer geprobeerd om een digitale camera te bestellen via internet, en toen werd mijn vooroordeel bevestigd....ik koop dus nooit meer online!
 
Ik heb tot op mijn handschoenen na alles bij Louis gekocht.

En een textieljas op de beurs in Utrecht.
 
ik koop alleen bij bolman motoren in den haag de enige die mij nooit teleur stelt en altijd helpt.een toffe zaak niet te duur en veel gebruikte delen van allerlei motoren. ;)
 
Heb veel van de onderdelen voor het verbouwen/opleuken van m'n motor online in het buitenland gekocht (VS, Engeland, Italië) en er eigenlijk niet 1 keer problemen mee gehad. De "dagelijkse" dingen haal ik bij de kleine zelfstandige hier in de buurt, of rechtstreeks hier bij motopro :9
 
Bij mijn dealer, de grote ketens, motorbeurs en Louis.
Dus eigenlijk waar het op dat moment uitkomt. :)
 
ik snap iets niet Louis nederland is toch Motozoom geworden...
Heb daar mijn tanktas gekocht....motozoom in Utrecht (zit tegenwoordig een winkel niet veel spullen maar toch als je wat zoekt en je bent in de buurt toch even langsrijden.) volgens mij kan je spullen laten bestellen en daar passen geloof ik....
 
Kalsbeek motoren en Safe motors omdat ze daar over het algemeen de meeste Alpinestars spullen hebben en Alpinestars rules!!!!! *D

www.alpinestars.com
full
 
ik snap iets niet Louis nederland is toch Motozoom geworden...
Heb daar mijn tanktas gekocht....motozoom in Utrecht (zit tegenwoordig een winkel niet veel spullen maar toch als je wat zoekt en je bent in de buurt toch even langsrijden.) volgens mij kan je spullen laten bestellen en daar passen geloof ik....

vandaar dat er niemand op motozoom heeft gestemd, foutje :?
 
Louis heeft een overzichtelijke site ook de voorwaarden vind ik duidelijk. Bij H.G. las ik dat je als "buitenlander" :? een bestelling moet plaatsen van min. 75,- euro en ze vragen naar je creditkaartgegevens B|

Zo te zien koopt niemand zijn kleding ongepast, ikzelf trouwens ook(nog)niet. Maar als ik de prijzen soms zie is het wel aanlokkelijk om kledingstukken online te bestellen. Iemand goede of slechte ervaring hiermee? En wat was die ervaring dan?
 
Waar zit Louis ergens in Wesel.. ik kan hier namelijk zo de autobaan op, en dan zit ik al in een kwartier in Bocholt (in de buurt).
En als het echt zoveel goedkoper is dan bijvoorbeeld Motorport (waar ik een net pak het gezien) dan is het sowieso het proberen waard!
 
Gerrits motoren in Goes ( wat wel apart is daar ik uit Hilversum kom.) Maar de service staat me aan en hij heeft me prima geholpen toen ik me motor kocht. Voor dringend grut ga ik naar van de kuinder/ van heerdt of koeman motoren.
 
Laatst bewerkt:
Ik koop me spullen altijd bij Ruud motoren in bleskensgraaf.

Een kleien motorzaak met goeie service en kunnen daar alles regelen ook korting is daar geen probleem.

Toine
 
Terug
Bovenaan Onderaan