Waar kun je goede sloten kopen op internet

ik wilde iedereen bedanken voor hun bijdrage.
Blijkbaar is er inderdaad voldoende keus en zijn er prijsverschillen.

Heb de sloten besteld en hoop ze deze week binnen te hebben.

Bedankt !!!

:)
 
ik heb 4 weken geleden een Abus 58/140 kettingslot
gekocht op www.slotenonline.nl.

Het ziet er naar uit dat dit een snel groeiende winkel gaat worden, aangezien ze nog niet zolang en zoveel bezoekers hebben gehad.

Voor diegene die het interesseren: ik was zeer tevreden over de prijs en snelle service.
Volgens mij (zie ook vergelijk-sloten.nl) is slotenonline over het algemeen gezien (qua aanbod en prijzen) de beste. Zelfs motoronderelen.nl (zie post van matsudo hierboven) is toch niet echt goedkoper volgens commentaar in gastenboek.

Anyway, iedereen moet zelf kiezen waar iets te kopen, maar voor mij is het in ieder geval wel duidelijk.

PS. Er zouden wel meer vergelijk sites mogen komen omtrent motor accessoires.
Het is allemaal al duur genoeg.
 
ik heb 4 weken geleden een Abus 58/140 kettingslot
gekocht op www.slotenonline.nl.

Het ziet er naar uit dat dit een snel groeiende winkel gaat worden, aangezien ze nog niet zolang en zoveel bezoekers hebben gehad.

Voor diegene die het interesseren: ik was zeer tevreden over de prijs en snelle service.
Volgens mij (zie ook vergelijk-sloten.nl) is slotenonline over het algemeen gezien (qua aanbod en prijzen) de beste. Zelfs motoronderelen.nl (zie post van matsudo hierboven) is toch niet echt goedkoper volgens commentaar in gastenboek.

Anyway, iedereen moet zelf kiezen waar iets te kopen, maar voor mij is het in ieder geval wel duidelijk.

PS. Er zouden wel meer vergelijk sites mogen komen omtrent motor accessoires.
Het is allemaal al duur genoeg.

Ha! Jij komt wél uit Almere! 8-)
 
Ik geloof dat Arthur van de vergelijkingssite toch iets teveel banden heeft met slotenonline.nl. Prima natuurlijk, maar ga dan niet andere mensen ervan beschuldigen dat ze bij de concurrent werken.
 
ik werk in Almere.
Eén van de weinige die woont buiten en werkt in Almere.

Zijn er nog anderen, die lekker tegen de files in rijden ?
 
by the way, ik vind het een geweldig idee dat een bedrijf tevens een vergelijkings-website heeft. Ze kunnen daar best eerlijk over zijn vind ik.
Het maakt mij niet uit of een vergelijking onderdeel maakt van een bedrijf of niet, zolang ze maar eerlijk zijn. Toch ?
Misschien zal ik wel een mail sturen en vragen hoe dit zit en voorstellen om de vergelijking gewoon duidelijk te koppelen aan de winkel.
Wat betreft die beschuldiging, dat vind ik ook niet juist.
 
Terug
Bovenaan Onderaan