Waar kun je goede sloten kopen op internet

bassiek

Rookie
21 jun 2006
5
0
Amsterdam
Hoi,

ben nieuw hier.....

ik heb recentelijk mijn motorrijbewijs gehaald en begin deze week een motor gekocht (Suzuki Ninja).

Nu wil ik mijn motor natuurlijk goed beveiligen. Dacht zelf aan een ART goedgekeurd kettingslot en een schijfremslot. Het slot wat ik nu heb stelt niet veel voor.

Mijn vraag is nu waar kan ik deze sloten kopen ? Dit moet tegenwoordig toch ook via internet kunnen (lage prijzen en thuisbezorgd). Ik dacht zelf aan Abus sloten. Heeft iemand hier ervaringen mee, zijn de online winkels goed/te vertrouwen?

Heeft iemand suggesties?
Alvast bedankt.

Bas.
 
Hoi,

ben nieuw hier.....

ik heb recentelijk mijn motorrijbewijs gehaald en begin deze week een motor gekocht (Suzuki Ninja).

Nu wil ik mijn motor natuurlijk goed beveiligen. Dacht zelf aan een ART goedgekeurd kettingslot en een schijfremslot. Het slot wat ik nu heb stelt niet veel voor.

Mijn vraag is nu waar kan ik deze sloten kopen ? Dit moet tegenwoordig toch ook via internet kunnen (lage prijzen en thuisbezorgd). Ik dacht zelf aan Abus sloten. Heeft iemand hier ervaringen mee, zijn de online winkels goed/te vertrouwen?

Heeft iemand suggesties?
Alvast bedankt.

Bas.

Ik denk een kawa ninja? :9

Verder blijken beugelsloten moeilijker op te breken als kettingsloten, dus ik ga voor het volgende slot als beugelslot :)
 
Je kunt iig beter een schijfremslot of beugelslot kopen, dan een ketting! Over een schijfremslot doen ze minstens 30 seconden langer, dan over een ketting. Zelfs de duurste ketting is binnen 30 seconden gekraakt, terwijl een schijfremslot ze net iets langer bezig houdt B|
 
idd, foutje van mij, had net daarvoor een suzuki website bekeken en typte suzuki in plaats van kawasaki.

Heb een groene ZX9R !

Bedankt voor de diverse reacties voor zover. Hoop dat er nog wat reacties komen.
 
hoi,

ik ben ook nieuw hier. Da's idd een mooie motor die je hebt.

Mijn man en ik hebben de laatste tijd heel veel gesurfd ook op zoek naar sloten en helmen.
Er is best wel veel keus, maar eerlijk gezegd liggen de prijzen wel allemaal rond hetzelfde, met één uitzondering: Slotenonline.nl

Hier hebben we het slot (Abus kettingslot 58/140 met 1.20m ketting) gekocht.
Voor zover wij zagen waren de prijzen van de meeste sloten echt lager. :]
Zij waren echt de goedkoopste. Qua service hebben we ook niets te klagen: binnen 2 dagen was het slot al in ons bezit (zondags besteld en dinsdag in huis).

Met de helm hadden tevens ook een goede ervaring (binnen 3 dagen in huis).
Dus online winkels zijn aan te raden.
Hopenlijk helpt dit.
 
Je kunt iig beter een schijfremslot of beugelslot kopen, dan een ketting! Over een schijfremslot doen ze minstens 30 seconden langer, dan over een ketting. Zelfs de duurste ketting is binnen 30 seconden gekraakt, terwijl een schijfremslot ze net iets langer bezig houdt B|

Volgens mij verschillen de meningen hierover. In ieder geval is het zo dat het belangrijk is om je fiets ergens aan vast te zetten, en daar is een ketting sowieso het gemakkelijkst voor.
 
Nope, het aantal sterren hangt af van :

* Eisen van de verzekering
* Waarde van de motor
* Leeftijd van de motor
* Soms leeftijd van de berijder

Kortom goed de kleine lettertjes lezen.

En voor een goed slot : zie onderline :X
 
ik heb even op www.slotenonline.nl gekeken en volgens mij zijn ze echt heel goedkoop, zowel met kettingsloten als met schijfremsloten.

Heeft iemand nog een paar suggesties of ervaringen met andere aanbieders of met slotenonline specifiek ?

hoor het graag, anders ga ik het weekend maar bestellen.

thnks
Bas.
 
Hoi,

Ik heb deze vorige week aangschaft bij Louis.de, is een "restpost" :Y :Y :Y . 6,95 verzendkosten en binnen een paar dagen in huis. Is toch weer zo'n 30 euro goedkoper....
Tip: koop er zo'n opvallend snoer bij die je van slot naar handvat verbind. Doet je eraan denken dat je een slot op je rem hebt. Je moet er niet aan denken wat er gebeurd als je een keer het slot vergeet eraf te halen. Kost bij Louis 2,95, exact hetzelfde snoer kost bij Motoport 6,95!

Succes!
AP

=====
            
      
ABUS GRANIT VICTORY 39

Bremsscheibenschloss mit patentiertem Verriegelungssystem.

* 250.000 Schlüsselvarianten
* Ausführung mit abgeflachtem Schliessbolzen für enge Baumaße
* Eisspray getestet
* ABUS Maximum Level 15
* Bolzendurchmesser 14 mm
* Laut Mopped Ausgabe 04/00: sehr empfehlenswert!
* Mit ABUS Disc Memory und inkl. Transporttasche.


Sofort lieferbar       
Restposten
      29,95 (normalpreis 57,95)

Bijlage: 10001821.jpg
 
Beste mensen,

kijk eens wat ik zojuist toevallig tegengekomen ben:
www.vergelijk-sloten.nl

Ene Arthur heeft een pagina gemaakt waarbij hij een behoorlijk aantal sloten (alleen Abus helaas) vergelijkt qua prijzen op het internet.

Ziet er wel interessant uit zo te zien. Dus ik zou deze website maar eens bekijken voordat je besluit een nieuw motorslot te kopen.

Als dit niet helpt, dan weet ik het ook niet meer :?
 
Beste mensen,

kijk eens wat ik zojuist toevallig tegengekomen ben:
www.vergelijk-sloten.nl

Ene Arthur heeft een pagina gemaakt waarbij hij een behoorlijk aantal sloten (alleen Abus helaas) vergelijkt qua prijzen op het internet.

Ziet er wel interessant uit zo te zien. Dus ik zou deze website maar eens bekijken voordat je besluit een nieuw motorslot te kopen.

Als dit niet helpt, dan weet ik het ook niet meer :?

Grappig.

Vergelijk-sloten.nl en slotenonline.nl zijn van dezelfde meneer, ene Sebastiaan uit Almere.

Komt Karen_motorbabe misschien ook uit Almere?
 
slotje.gif
:W

Maar op het Waterlooplein in Amsterdam is een gast die allerlei ABUS etc. spul verkoopt, voor lagere prijzen dan op Internet.
Met codekaart, wel zo handig, voor verzekerings- en bijbestellingsdoeleinden.
 
E.r.w.i.n,

nee ik kom niet uit Almere en zal er ook nooit gaan wonen.

Je opmerking dat het om dezelfde eigenaar/meneer gaat verklaart dan ook dat slotenonline het beste uit het prijsvergelijk komt.
Goed bedacht!

Misschien had ie de site beter kunnen toevoegen aan de topic van online winkels?

gr.
 
Hoi,

ben nieuw hier.....

ik heb recentelijk mijn motorrijbewijs gehaald en begin deze week een motor gekocht (Suzuki Ninja).

Nu wil ik mijn motor natuurlijk goed beveiligen. Dacht zelf aan een ART goedgekeurd kettingslot en een schijfremslot. Het slot wat ik nu heb stelt niet veel voor.

Mijn vraag is nu waar kan ik deze sloten kopen ? Dit moet tegenwoordig toch ook via internet kunnen (lage prijzen en thuisbezorgd). Ik dacht zelf aan Abus sloten. Heeft iemand hier ervaringen mee, zijn de online winkels goed/te vertrouwen?

Heeft iemand suggesties?
Alvast bedankt.

Bas.
een 4*art gekeurd slot voor 39,95 ex verzendkosten
www.cycleshopheerlen.nl/?product=1586&hfdcat=155&cat=200
ik heb er ook 1 ik had hem na 4 dagen inhuis
 
Je kunt iig beter een schijfremslot of beugelslot kopen, dan een ketting! Over een schijfremslot doen ze minstens 30 seconden langer, dan over een ketting. Zelfs de duurste ketting is binnen 30 seconden gekraakt, terwijl een schijfremslot ze net iets langer bezig houdt B|


Ja hoor draaien ze je remschijf bouten los...tjezus :X :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan