Waar kun je nog rijden ???

Strada Bobb

MF'er
29 mei 2005
111
0
amersfoort
De hele Veluwe is dichtgegooid. :( Ook al toer je heel rustig ergens met een
off the road ergens over een bospad, geen mens, dier of plant die last van je
heeft, je krijgt een gigantische bekeuring als ze je pakken. Bij de 3e keer wordt
de motor zelfs in beslag genomen. Is dat in heel Nederland zo? Nederland op z´n
smalst, hoe is het mogelijk dat ze telkens weer iets weten te verzinnen om het
leven van gewone burgers lastig te maken. :r Dat ze bepaalde (natuur)gebieden
willen beschermen, mij best, geen motorrijder die daar mee zit. Maar wat een
gelul dat ze niet wat gebieden open hebben gelaten. ;( Niet om te crossen, maar
gewoon om even toeristisch een bospaadje te pakken. Daar is een off the road nou
juist leuk voor. Vraag me af of dit komt omdat de motorrijders geen bond met goeie
lobbyisten hebben om de politiek te beinvloeden. '( Alleen op officiele crossbanen
mag je nog op vastgestelde tijden wat rijden, maar daar is een gewone off the road
niet geschikt voor. Die is (was) juist zo leuk omdat zo´n motor je zoveel vrijheid
geeft, op de weg kunnen rijden, maar ook op minder begaanbare wegen waar je met
een gewone wegmotor niet kunt komen. Regeltjes, regeltjes regeltjes... |( |( |(

Zo, dat moest er even uit. We gaan maar weer gewoon wat toeren... :]
 
het wehlsebos kun je zo doorheen maar ben je ook zo doorheen ;)


onlangs namelijk langs de camping daro opgereden en vervolgens met mn soesje spinnend over de zandpaadjes :]
 
De hele Veluwe is dichtgegooid. :( Ook al toer je heel rustig ergens met een
off the road ergens over een bospad, geen mens, dier of plant die last van je
heeft, je krijgt een gigantische bekeuring als ze je pakken. Bij de 3e keer wordt
de motor zelfs in beslag genomen. Is dat in heel Nederland zo? Nederland op z´n
smalst, hoe is het mogelijk dat ze telkens weer iets weten te verzinnen om het
leven van gewone burgers lastig te maken. :r Dat ze bepaalde (natuur)gebieden
willen beschermen, mij best, geen motorrijder die daar mee zit. Maar wat een
gelul dat ze niet wat gebieden open hebben gelaten. ;( Niet om te crossen, maar
gewoon om even toeristisch een bospaadje te pakken. Daar is een off the road nou
juist leuk voor. Vraag me af of dit komt omdat de motorrijders geen bond met goeie
lobbyisten hebben om de politiek te beinvloeden. '( Alleen op officiele crossbanen
mag je nog op vastgestelde tijden wat rijden, maar daar is een gewone off the road
niet geschikt voor. Die is (was) juist zo leuk omdat zo´n motor je zoveel vrijheid
geeft, op de weg kunnen rijden, maar ook op minder begaanbare wegen waar je met
een gewone wegmotor niet kunt komen. Regeltjes, regeltjes regeltjes... |( |( |(

Zo, dat moest er even uit. We gaan maar weer gewoon wat toeren... :]
IN DE ACHTERHOEK EN DRENTHE !!!!!!!!! :}
 
Het KAN erger... zoals in Belgie... Mag je nog van geluk spreken als je daar niet van je offroad GESCHOTEN wordt.
 

Door een jager?
heb verhalen gehoord over schoorl btw :X

Er is idd een soort anti offroad hetze aan de gang helaas, (net nu ik de smaak te pakken heb). Maar breakin' the law is danmaar wat we nog kunnen, hoewel er ook nog wel wat legale terreinen zijn.
Dat het WHG is dichgegooid verbaas ik me nu nog over '( .



Dus rogier, ga jij wel eens met die dakarfiets het veld in? 8-)
 
Door een jager?
heb verhalen gehoord over schoorl btw :X

Er is idd een soort anti offroad hetze aan de gang helaas, (net nu ik de smaak te pakken heb). Maar breakin' the law is danmaar wat we nog kunnen, hoewel er ook nog wel wat legale terreinen zijn.
Dat het WHG is dichgegooid verbaas ik me nu nog over '( .



Dus rogier, ga jij wel eens met die dakarfiets het veld in? 8-)
als mijn nieuwe blok erin zit zeker !!! alleen in de bovengenoemde regio's ! geweldig hoor, 10 kilometer zandpad weggetje over en de volgende paden liggen er !!

dus rij maar lekker een keer mee met de XT!!!!
 
Is ff rijden maar met een pauze in Utrecht(?) is dat wel te doen. Rij je alleen of met een groepje?
Gister ben ik nog naar Baffo in Den Haag gereden voor wat OTR action;

full
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand of je nog op de Landsart/Oirschotse Heide kan/mag rijden?
Ik ben nu te oud om de KMAR er tussenuit te rijden -O-
 
Nederland, ach ja.... B|

Gij zult werken, eten, slapen (en af en toe voor een nieuwe wereldburger zorgen, want wie draait er anders voor de kosten van morgen op?) en dan op tijd dood gaan, anders wordt uw oude dag zo duur.....

U ziet, er is geen tijd voor verpozing in dit schema, dus al helemaal niet op zo'n herrieding! :+
 
Als de ontsteking van mijn XT het weer doet ff een militair oefenterreintje pakken. In het weekend is daar geen kip te bekennen en controle heb ik daar nog nooit gezien. Je kan er ook niks kapot rijden want dat hebben de tanks en 4-tonners al voor je gedaan.
 
Gelukkig zijn er in Zeeland zat plaatsen om ff te baggeren O-)

full


Alleen moet je niet net als ik tegen de nacht vast komen te zitten met een zee die op komt zetten :X
 
Wat dacht je van het buitenland *D

Ga wel verder dan Belgenland, want een collega van mij is al eens van zijn KTM afgehaald door een klabak. Volgens mij zijn er zat stukken in Frankrijk, Italie en Duitsland. Mogelijk ook het voormalig Oostblok.

Tja, wat je ver haalt is lekker zei mijn vader al. '(
 
De bossen in? Sommige bossen hebben parkeerplaatsen IN het bos (bij mij in de buurt dan). Daar lopen naast ruiterpaden en fietspaden ook brede zand/modder wegen. Misschien liggen die er voor de boswachter, zodat deze tijdig ter plekke kan zijn wanneer een behoeftige bosbewoner in nijpende omstandigheden verkeert.

Anyway, daar heb ik nimmer borden zien staan dat je er niet mag rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan