Waar kun jij op internet je dealer helpen aan goede recensie

FastClep

MF'er
13 sep 2011
102
0
Heel verwegiestan
Waar kun jij op internet je dealer helpen aan goede recensie,

Graag wil ik mijn dealer aanbevelen aan anderen maar waar kan ik deze plaatsen.

Want iemand die 24uur werkt verdiend ook een reclame en een schouderklopje.
En ik wil laten weten aan andere enduro rijders waar ze heen moeten met hun motor.
 
In elk geval netjes dat je niet meteen hier maar de naam gaat lopen spammen alsof je er aandelen in zou hebben :)

Volgens mij is een topic hier met "Mijn ervaringen met 'Motorzaak X'." trouwens wel gewoon toegestaan.
 
Waar kun jij op internet je dealer helpen aan goede recensie,

Graag wil ik mijn dealer aanbevelen aan anderen maar waar kan ik deze plaatsen.

Want iemand die 24uur werkt verdiend ook een reclame en een schouderklopje.
En ik wil laten weten aan andere enduro rijders waar ze heen moeten met hun motor.
O-) Ik heb ook 24 uur gewerkt de afgelopen maand
 
Noord-Brabant
Naam Husqvarna Dealer BON Motoren
URL HOME - BON MOTOREN
Plaats 's-Hertogenbosch (zoek op de kaart)
Oordeel 100 procent tevreden (1)



Marc, 26 Aug 2013, 16:42:29: Tevreden
Wanneer je een dealer zoekt waar je 24uur per dag, 7dagen in de week terecht kunt dan is dit hem! Zelfs wanneer Paul het even niet weet word er haastig onderzoek gedaan naar een oplossing. voorbeeld: had problemen met de veerweg van mijn TC449. Paul heeft toen zijn hele naslag en ervaring bij elkaar gepakt, terug gebeld en uitleggegeven. en wat denk je TOP. Het zijn de kleine dingen die geen geld kosten maar wel even voor je gedaan worden. En heb meerdere dingen die ik kan uitleggen maar het zijn er teveel!

Ik rij graag met mijn motoren Te511 en TC449 even 1,5uur om bij Bon een kopje (mok) koffie te krijgen bij het onderhoud. en neem graag een limburgse vlaai mee!

Zit zelf in de Auto verkoop dus kan weten hoe moeilijk het is om klanten tevreden te stellen!
 
Paul is een sucker for Limburgse vlaai, dus ik begrijp het wel
 
Laatst bewerkt:
Zot, das snel gevonden godverdomme. :}

Hoe wist jij dat ik. :X .. laat maar.
Wilde inderdaad hier op het forum niet te veel in de reclame gaan.
Maar ben tevreden zoals je kunt lezen!!! :]
 
Laatst bewerkt:
Maar als er meer mensen tevreden zijn, schrijf het erbij!!

En nu hopen dat hij niet langs zijn schoenen gaat lopen :9 hahahaha

Paul is wel oke!! *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Dit gaat lijken op een grap.. Maar laatst was ik weer zo voortreffelijk geholpen dat ik ook aan het nadenken was om een goede recensie achter te laten voor mijn garage. Nu zie ik dat iemand mij voor is :).

Ik sluit me dus aan bij bovenstaande berichten: Paul van Bon Motoren is een geweldige monteur/dealer. Staat altijd voor je klaar. Ergens hoop ik dat hij niet teveel klanten krijgt, want dan heeft hij vast niet meer zoveel tijd om gezellig te kletsen wanneer ik mijn motor na werktijd kom ophalen. :( ;)

Wat mij het meeste aan Paul bevalt is dat hij openheid van zaken geeft. Het is een monteur die je kan vertrouwen. En hij heeft passie voor zijn beroep.

HOME - BON MOTOREN

En ondanks dat hij zich primair richt op supermotards kun je er prima met je naked bike terecht.

onderhoud_hornet_1.jpg


[/aanprijsbericht]
 
Laatst bewerkt:
Flitspop, laat dit even achter op Baatsen...

Heb jij trouwens al eens koffie gehad bij Paul?"
Geinig als hij naar boven gaat en er met twee grote mokken ineens weer staat..

haha, en klopt tussen het werk legt hij alles netjes uit en stopt zelfs om dingen uit te leggen.
en die tijd rekend hij niet door... als je een zelfde passie hebt kom je er bijna niet weg...

8-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan