Waar laat je je helm en kleding (op school)?

liekielove

Rookie
28 jan 2009
10
0
renkum
hoi hoi ik had een vraagje
zijn er mensen die op de moto naar school rijden :]
zoja waar laat je je kleding dan
gooi je het op de kapstok waar iedereen er bij kan met kans op diefstal
prop je het in je kluisje waar net je helm in kan met die kluisje's van tegenwoordig -O-
of sleep je het mee van les naar les
en met een paar uurtjes (lees 1-2) hou je het dan aan 8-)
of heb je iets anders....
 
-Ja ik rij wel eens op de motor naar school :)
-Gooi het in de 2 kluisjes die ik gehuurt heb :P en wij hebben speciale grote kluisjes voor mensen met helmen
-Als ik kort les heb hou ik het idd aan.....mensen kijken wel 3keer wat je nou aan hebt :P
 
Laatst bewerkt:
Gewoon mee de klas/college in?? Doe ik altijd, nooit last mee.

Tenzij je op de middelbare school bedoelt, vinden ze vaak niet zo tof daar.

Heb trouwens een 2-delig pak, dus mn jas gewoon neerpleuren over de stoel, en mn laarzen en broek hou ik gewoon aan. Kijken ze je wel raar aan in de kantine maar who cares, motorrijden is toch stoer :?
 
Laatst bewerkt:
ik laat me leren jas altijd aan en helm sleep ik mee, en
eigenlijk, als ik met de motor op school kom, altijd in spijkerbroek :X
 
Als ik naar college ga op de motor houd ik mijn pak/helm gewoon aan of bij me. Er zijn wel laptop kluisjes in verschillende gebouwen maar daar moet je voor betalen per keer. Collegezaal is groot genoeg dus neem het wel mee.

Als ik een hele dag op de uni ben ik doe ik meestal geen broek aan.
 
Ik heb een speciale tas voor mijn helm. Ik heb hem een keer in een kluisje gefrot maar dat doe ik niet meer, de krassen staan er nu nog op.
M'n combi frot ik wel in mn kluisje, heb mijn spijkerbroek namelijk gewoon onder mijn combi aan (dan).
 
Als ik naar college ga op de motor houd ik mijn pak/helm gewoon aan of bij me. Er zijn wel laptop kluisjes in verschillende gebouwen maar daar moet je voor betalen per keer. Collegezaal is groot genoeg dus neem het wel mee.

Als ik een hele dag op de uni ben ik doe ik meestal geen broek aan.

Zullen mensen op de uni ook wel raar opkijken :+

In het begin van het jaar heb ik een kluisje gehuurd waar precies een helm, jas en motorbroek in past. Daar laat ik het dan ook altijd..
 
oke erg bedankt voor de berichtjes
ikke ook weer gelukkig xD

Ok. *D

De keren dat ik met de motor zal gaan (laat het mooie weer maar komen..), zal ik alleen gaan als ik een kort dagje heb, en dan houd ik het aan. Ik heb een leren combi en hang dan idd gewoon mn jas over de stoel etc.. Helm ook maar gewoon de klas mee innemen.
 
Als ik mn overall aan heb hou ik altijd alles aan, helmzak neem ik altijd mee voor de Heilige Arai. O-)

Als ik echt een hele dag in de bieb zit te studeren, en ik ben met de motor, heb ik altijd mn textielpak aan en dat past precies in het kluisje...

Naar tentamens gaat de hele meuk gewoon mee en leg het dan neer bij een surveillant.

Geen enkele reden om niet met de motor te gaan O-)
 
hoi hoi ik had een vraagje
zijn er mensen die op de moto naar school rijden :]
zoja waar laat je je kleding dan
...

Heee je woont vlakbij mij.

Ik ga meestal met de motor als ik een kort dagje hebt, maar ik doe meestal alles in een kluisje, of ik neem alles gewoon mee de collegezaal in.
 
Dat is een reden waarom ik bijna nooit met de motor naar school ga. Wij hebben geen kluisjes waar je helm in past (er zijn wel kluisjes te huren, weet niet wat het kost).
Vorig keer was het hartje zomer dus alleen jas, helm en handschoenen. Geen broek :P ik weet het slecht maarja wat moet je anders.
Gewoon op een lege tafel leggen lijkt me.
 
Mijn leerlingen leggen hun (scooter) helm altijd achter in het lokaal, of boven op de kast. In de pauze's draai ik het lokaal op slot, kan er niemand bij.

Zelf hang ik alles in de personeelskamer :)
 
Ja, ik reed vroeger ook altijd met de motor naar school.
In de zesde klas had ik m'n rijbewijs al.
En toen mocht ik opeens niet meer komen omdat de meester het niet leuk vond dat ik een veel mooiere motor had dan hij.
 
Toen ik nog op school zat kon ik mijn rijlessen en motor niet betalen.

Maar ik zette mijn mini bike altijd wel in het fietsenrek:

 
Laatst bewerkt:
Ik heb op dinsdag altijd college van 1 tot 5 maar dan hou ik alles gewoon aan (laarzen en broek) jas doe ik op een lege stoel en me helm onder de stoel (zijn van die kut klapstoeltjes met uitschuifbare tafeltjes. Of ik het warm heb in me laarzen en broek ? :Y Maar je moet er wat voor over hebben ... toch ? :)
 
Naar school houd ik mn broek en laarzen meestal aan, en helm sjouw ik gewoon mee (heb niet zon lange dagen)

Op mn stage (is toevallig ook een school;)) kleed ik me altijd ff om en gooi alles in de docentenkamer
 
Terug
Bovenaan Onderaan