Waar laat je je spullen op de motorbeurs?

El_Sayal

Die hard MF'er
13 dec 2008
392
0
Nieuw-Lekkerland
Ik ben van plan op de motor naar de beurs te gaan, hebben ze kluisjes daar? Of iets anders om je eventuele pak en helm veilig achter te laten op de P3?
 
ja of je houdt alles lekker aan incl je helm in je hand zodat iedereen op de beurs kan zien dat je op de motor bent in dit weeralarm-land en al die mooiweerrijders niet én dat je te gierig bent om gebruik te maken vd garderobe!

Zo, is er ook weer uit :Y *O*
 
in m'n koffers 8-)
24012010839.jpg
 
ja of je houdt alles lekker aan incl je helm in je hand zodat iedereen op de beurs kan zien dat je op de motor bent in dit weeralarm-land en al die mooiweerrijders niet én dat je te gierig bent om gebruik te maken vd garderobe!

Zo, is er ook weer uit :Y *O*
Zo is het maar net :Y _O- *O*
 
Pff, het was wel warm zeg, met pak aan, helm op, en rugzak voor de aankopen op de rug. *O*

Beste filerijden ooit daar trouwens, 9 van de 10 ging netjes aan de kant :)
 
ja of je houdt alles lekker aan incl je helm in je hand zodat iedereen op de beurs kan zien dat je op de motor bent in dit weeralarm-land en al die mooiweerrijders niet én dat je te gierig bent om gebruik te maken vd garderobe!

Zo, is er ook weer uit :Y *O*
Mijn helm zat in m'n topkoffer, de rest hield ik aan, eerst 3 kwartier opwarmen, en daarna verdween m'n motorbroek in m'n rugzak. Enige wat echt irritant was, was m'n tanktas die ik bij me hield. Ik zat te denken aan een metalen plaat aan m'n jas, zodat ik hem op kan hangen :)
 
ontopic,
je kan natuurlijk ook gewoon in je boxer erheen rijden en daar alles kopen :Y
je begint bij het thermo ondergoed, werkt zo je weg naar de pakken, via de laarzen en handschoenen naar de helmen en weer naar huis *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan