waar laat jij je motor repareren/onderhouden?

Zazza

MF veteraan
2 apr 2004
3.326
34
Achterhoek
mijn bedoeling hiervan is een lijst te maken met alle zaken in Nederland ( zo veel mogelijk dus). Dus als iedereen zijn zaakje opnoemt moeten we een eind komen denk ik 8-)

plz dus alle gegevens van het bedrijf en welke motoren daar in onderhoud zijn.



heb al het fora afgezocht maar kon niet iets vinden dat vergelijkbaar is/was
 
http://www.degoudengids.nl (www.degoudengids.nl)
doe'm eigen onderhoud

Is volgens mij een hele klus ........................


Suc6
 
Doe alles zelf, haal de onderdelen bij Ter Braake Nijeveen (ook altijd goed voor advies) of via marktplaats
 
Zoveel mogelijk onderhoud doe ik zelf.
Wat ik niet kan laat ik bij Lemstra Motoren in Alkmaar doen.
Ook de onderdelen komen daarvandaan natuurlijk.

Lemstra Motoren is het soepelste bedrijf dat ik ken. *D . Geniaal.
 
www.MotorXtra.nl . Kan je ook zelf sleutelen of leren te sleutelen als je 2 linker handen heb. Ik laat het meestal doen, de afgelopen jaren wel vaak zelf wat aan m'n fietsje gedaan.

Kennisniveau & serviceniveau is daar zeer hoog. Aanrader voor iedereen !
Zit redelijk centraal gelegen in Nederland.
 
Thomas Kits in Ezinge. Die kerel heeft verstand van zaken en geeft mij iig een goed gevoel. Goeie prijzen. Wat op de bon staat is ook gebeurd en wat niet kapot is, wordt ook niet vervangen (wat bijna kapot is, natuurlijk wel).
 
Hier: beetje kleine toko, maar de eigenaar is zeer betrouwbaar :+ :}

hefbrug3.JPG
 
voor de grote beurten (=controle) bij Dynojet Rotterdam (Barendrecht) kan ook bij Dynojet Ruud Fredriks te Goes.

dingen die zelf te doen zijn doet mijn vriend allemaal... 8-)
 
Honda Motor Apeldoorn <---

^^^ with stupid.

Hele fijne zaak en aardige gozer die mij altijd helpt (martijn?) niet zo overdreven "Hay vriend alles kits" maar gewoon normaal, ook niet zo formeel.

En ze doen echt hun best om mijn slippende koppeling voor elkaar te krijgen. (zorgen dat ie niet meer slipt dus, voor de boijdehandjes onder ons ;) )
 
Doe het meeste zelf ,maar kan iedereen het motorkeldertje aanbevelen in capelle.
Daar kan je je eigen brug huren en de chef daar helpt je als je er niet uit komt.
 
Hier: beetje kleine toko, maar de eigenaar is zeer betrouwbaar :+ :}

Kleine zaken vind ik persoonlijk beter dan grote zaken zoals " safe motors" enz. want uit ervaring is gebleken dat er niet gestructureerd wordt gewerkt en zeer comercieel ingesteld zijn.

Dus wij overgestapt op een klein bedrijfje ergens in Delft.
Totdat de monteur een klein foutje maakte met zeer grote gevolgen;

Maar zelf was hij niet kundig genoeg de fout te herstellen dus wij naar Dynojet Rotterdam op de test bank. Daaruit bleek dat het grootste gedeelte van het blok gereviseerd moest worden pats 3700 toen nog guldentjes betalen.... :(

Maar de monteur in Delft was niet bij de Bovag of een andere organisatie aangesloten...
Op aanraden van onze eigen verzekering moesten we met de monteur gaan praten voordat we er een rechtzaak van zouden gaan maken...

Met alle geluk van de wereld stemde hij in om in termijnen het voledige bedrag "zwart" aan ons terug te betalen.. :}

moraal van het verhaal;
!!Check goed voordat je je beurtjes bij een bedrijfje doet!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan