Waar laat jij je slot?

Over mijn buddy loopt een bandje waar ik mijn zakje van het slot op vast maak. Hierdoor zit mijn slot dus vast op mijn buddy.

full


Door een spanbandje om je buddy te doen kun jij het zelfde doen.
 
dit heb ik ook eens meegemaakt. gelukkig stond ik toen nog gewoon bij de voordeur.

maar hoe heb jij dit opgelost?? dit gaat mij vast en zeker nog ooit weer eens overkomen terwijl ik dan niet zo makkelijk bij de reservesleutel kan.

Bij mij zitten sleutelgat en slotje een stuk uit mekaar waardoor ik dus halverwege achter een kap aan mijn buitenkabel kon trekken zodat het slotje opensprong!! :9
 
Ik heb aan mijn Monster nylon crash-pads waar een Kryptonite schijfremslot precies omheen past zonder er vanaf te kunnen glijden.

Abus heeft een schijfremslot (Granit Victory) waar je een houder voor bevestiging aan het frame kunt kopen.

En als er een kettingslot mee moet, dan gaat die in de tanktas.
 
p.s. voor al de rugzakkers koop een goedkoope kleine magneet tanktas is een stuk comfortabeler..... en kan je nog een kaart in kwijt als je het cafe in het volgende dorp zoekt *D

bart had ze laatst in de aanbieding voor ¤20 ofzo of nog minder

Helaas heb ik een kunststof tank :( . Een magneettanktas blijft dus niet zitten. Iemand suggesties want dan een handige tas is? (Mijn slot zit trouwens altijd in het vak onder mijn zadel).
 
Helaas heb ik een kunststof tank :( . Een magneettanktas blijft dus niet zitten. Iemand suggesties want dan een handige tas is? (Mijn slot zit trouwens altijd in het vak onder mijn zadel).

Een niet-magnetische tanktas misschien?
Ik heb er hier 1 waarbij de onderkant losgeritst kan worden. Deze bodemplaat zit met 2 riempjes onder de tank langs vast.
 
Die CBR is volgens mij uit 1995, en bij die wat "oudere" CBR's (zoals ik er ook eentje heb) moet je eerst de 2 achterste kappen er af halen, om het zadel er af te kunnen schroeven. Als je alleen de linker(?) kap eraf haalt kan je bij de ruimte onder je zadel, maar daar kan je misschien net een schijfremslot kwijt...

mijn fiets is uit 98 en het zadel zit vast ja kan er alleen onder komen door aan een kant een kap er af te halen, ik heb er al onder gekeken,maar dat is best een gehannis om m er weer op te krijgen
 
en slot >

lekker weg leggen onde rde buddy > plek zat bij elke motor.

koop een kleine slotje daarvoor.

"tussen de niergordel en in je jas lijkt me niet zo handig, er
zijn een paar bikers die dat zeker zullen bevestigen, NA dat ze gevallen waren...

uitkijken dus.

(je legt ook geen halters op je hoedenplank van je auto? of wel :+ )

ps
welkom
 
Whaaaaaa een gele cb-1 ;(

hmmm hyperpro veren ?... rijd dat beter?

Wat is er mis met een gele CB-1 :? Blauw is zo saai, dat zijn ze allemaal al!

Hyperpro veren rijden veel beter met een CB-1. De standaard veren zijn erg slap en er is dan niet zo lekker mee te sturen. Hyperpro heeft een set met veren voor en een veer achter. De demper achter blijft gelijk. Niet zo een hele dure set, maar ik heb er nog steeds heel erg veel plezier van!
 
Terug
Bovenaan Onderaan