Waar laat jij je slot?

Dacht dat ik de enige suffert was: uurtje winkelen in Hoofddorp, netjes op vouw- en schijfremslot, kom ik weer terug bij m'n fiets, sleutels weg uit m'n zak: onvindbaar: paniek: gelukkig hingen ze nog gewoon aan m'n buddyseatslot |(

nee hoor, jij bent niet alleen goed gevoel hé :+
ik liet 'm dus met sleutel in het contact staan in Schotland, dus had een flinke wandeling naar huis kunnen worden ;(
maar het geluk is met de domme zeggen ze dus :9
 
Ik hang mijn slot gewoon vast tussen de buizen van mijn frame.

full
 
Ik stond voor het eerst stoer mee te praten met de mannen op het eind van de A4.
Liet even zien wat er allemaal in mijn vakje kon.
Klik het kontje weer op zijn plaats blijkt mijn sleutel erin te liggen |(
Dit blijft natuurlijk wel onder ons hè?! '(


haha handy,
toch blij dat ik dat dan niet heb,,zou ook een stund voor mij zijn.

heb al als voorzorgsmaatregel meteen zo'n oranje touwtje bij mijn slot gedaan. daar hoor je ook de meest leuke verhalen over
 
Het verbaast me dat veel mensen hun slot meenemen in rugzakjes, heuptasjes en aan het lijf hangende zaken. Bedenk wat er gebeurt als je valt. Beter dus om een slot in, aan of op de motor te hangen. Even een piccie zoeken van mijn topkoffer. Ben zo terug.
 
Ik mik m´n slot in die enorme topkoffer die ik heb, waar ook tijdens het rijden naar en van m´n werk m´n (hele grote) handtas in gaat. In de zijkoffer gaat een tas met kleding. Maar ja, ik heb dan ook een toerbrommertje...
 
Ik stond voor het eerst stoer mee te praten met de mannen op het eind van de A4.
Liet even zien wat er allemaal in mijn vakje kon.
Klik het kontje weer op zijn plaats blijkt mijn sleutel erin te liggen |(
Dit blijft natuurlijk wel onder ons hè?! '(
dit is al een tijdje terug of nie :o zo ja ken ik me dat nog wel herinneren :X
 
Stop het (kabel)slot in mijn rugzak.

Kheb nog geen schijfremslot '(
 
Ik stond voor het eerst stoer mee te praten met de mannen op het eind van de A4.
Liet even zien wat er allemaal in mijn vakje kon.
Klik het kontje weer op zijn plaats blijkt mijn sleutel erin te liggen |(
Dit blijft natuurlijk wel onder ons hè?! '(
evil_laughterpurple.gif
 
Kijk, perfect voor een kettingslot, kost weinig, snel in gebruik, geen buddysleuteltje nodig.

full


Ehhh, ja het is een broodtrommel.
Ja, je rijdt voor lul maar wat dan nog.
 
Ik neem hem vaak niet mee. Stuurslot is meestal voldoende. Als ik mijn motor voor langere tijd onbewaakt ergens neerzet neem ik mij slot in een rugzak mee. Ik zou graag een schijfremslot gebruiken, maar ik kan niet bij mijn voorrem. Die zit ingebouwd.

En rijden zonder oortjes hoeft niet hoor. Daar hebben ze dit op gevonden :9 :
loptoff_tiger_front_small.jpg
 
Als je een cbr 600F model 2000/2002 heb past het slot van Abus gewoon onder je buddysit kost 98 euro ik heb nog een nieuwe liggen (4 maanden oud maar nooit gebruikt) voor 50 euro.

Facha
 
Terug
Bovenaan Onderaan