Waar laat jij je slot?

Ik gebruik meestal 1 deel van mijn tanktas, handdoek onderin, knip, zonnebril, kentekenbewijs, telefoon, shag en enz.Als ik alles in m'n zak prop lijk ik 150 kg. Nu maar 100. :9
 
Ik ben d'r nog niet uit.
Heb een redelijk groot slot nodig, omdat een normaal schijfremslot bij mij niet past.
Mijn opbergbakje onder het zadel is gevuld met bij-pech-onderweg-spul.
Wellicht een apart houdertje maken om het slot ergens aan de fiets te hangen of zo.

BTW Welkom! :)
 
Mijn slot ligt op de diepvries :)
Heb een mooi U-slot dat perfect past onder de zit van de R6, alleen zit daar allerlei spul voor de bullet cam :)

Zelfs schijfremslot kan er niet bij.
 
Als je echt niets meer weet, dan zou ik in het achterspadbord. (tussen de knipperlichtjes en kuip, een gaatje booren waar je schijfrem slot in past en dan klik je hem daar gewoon op! niet de mooiste oplossing maar wel beter als in je jaszak of een hele rugzak.
Greets, Bandit V

ps. Welkom op het forum.
 
Laatst bewerkt:
Abus heeft speciale U-sloten voor de 600F voor onder je buddy sit ze staan op de Honda-site bij accecoires voor de 600F, ik heb hem er zelf ook even ondergehad totdat ik de motor plat reed.

Facha
 
Er zijn setjes in de handel waarmee je je schijfremslot op je motor kunt bevestigen. Meerstal doen ze dit bij een duovoetsteun, maar het kan op meerdere plaatsen.

Ik heb er zelf gelukkig geen last van. Zo'n tl-r heeft een zeer ruime "kofferbak" :}
 
Ik stond voor het eerst stoer mee te praten met de mannen op het eind van de A4.
Liet even zien wat er allemaal in mijn vakje kon.
Klik het kontje weer op zijn plaats blijkt mijn sleutel erin te liggen |(
Dit blijft natuurlijk wel onder ons hè?! '(

dit heb ik ook eens meegemaakt. gelukkig stond ik toen nog gewoon bij de voordeur.

maar hoe heb jij dit opgelost?? dit gaat mij vast en zeker nog ooit weer eens overkomen terwijl ik dan niet zo makkelijk bij de reservesleutel kan.
 
(off topic) heb nog een origineel honda slot voor je liggen past onder je buddy(/off topic)
Die (Honda)sloten zijn aso duur,
ik zou me schamen om daar een(voor mij) redelijke prijs voor te bieden
(er rekening mee houdend dat de Honda Beugels niet meer aan ART voldoen en de prijs die je voor een niet Honda Beugel betaald)

En ik zet em ook nooit op slot
 
gewoon in me zijkoffers :)
en mijn schijfremslot kan ik niet aan mijn frame hangen aangezien er net een schijfrem tussenpast.
 
Als je echt niets meer weet, dan zou ik in het achterspadbord. (tussen de knipperlichtjes en kuip, een gaatje booren waar je schijfrem slot in past en dan klik je hem daar gewoon op! niet de mooiste oplossing maar wel beter als in je jaszak of een hele rugzak.

perfecte plek vind ik ook.

p.s. voor al de rugzakkers koop een goedkoope kleine magneet tanktas is een stuk comfortabeler..... en kan je nog een kaart in kwijt als je het cafe in het volgende dorp zoekt *D

bart had ze laatst in de aanbieding voor ¤20 ofzo of nog minder
 
mijn schijfremslot hang ik altijd in een van de beugels onder mij zadel (TDM , ik heb 4 van die beugels die je ook kunt gebruiken voor een spinnetje).
De ketting zit in mij topcase. (is bij jou wat moeilijker natuurlijk...)
 
welk bouwjaar is je bike eigenlijk :? en kan je je buddyzit er niet afhalen dan :)

Die CBR is volgens mij uit 1995, en bij die wat "oudere" CBR's (zoals ik er ook eentje heb) moet je eerst de 2 achterste kappen er af halen, om het zadel er af te kunnen schroeven. Als je alleen de linker(?) kap eraf haalt kan je bij de ruimte onder je zadel, maar daar kan je misschien net een schijfremslot kwijt...
 
Ik ben d'r nog niet uit.
Heb een redelijk groot slot nodig, omdat een normaal schijfremslot bij mij niet past.
Mijn opbergbakje onder het zadel is gevuld met bij-pech-onderweg-spul.
Wellicht een apart houdertje maken om het slot ergens aan de fiets te hangen of zo.

BTW Welkom! :)

Je hebt toch nooit pech onderweg, dus lekker die zooi eruit, slot erin klaar! :P Bij mij past precies een 60cm kettingslot, schroevendraaier en een pijpsleutel. Dán zit het echt vol. Bakje heb ik er niet in trouwens. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan