Waar laat jij je spullen?

Pacta Sunt Servanda

Die hard MF'er
16 jan 2008
264
0
Duiven
Een praktische vraag.

Waar laat jij je spullen als je gaat winkelen? Zeul je alles mee (helm, jas, broek e,d.), of zijn er mensen die dit op een praktische manier hebben opgelost?
 
Daarom staat die ook gewoon rechtop op mn tank met het vizier tegen mn ruitje aan :) En ik zet hem dan ook zo neer dat je moeite moet doen om er bij te komen...
 
Als ik ga 'winkelen' (bjech, denk het niet), dan neem ik een koffer mee voor de helm. Laarzen en jas hou ik aan, handschoenen en broek gaan ook in de koffer.

Wat een topic :)

:W
 
Kleren hou ik aan, handschoenen gaan in de helm en die zeul ik dan mee.
Maar ik ga ook alleen winkelen als het echt nodig is en als ik veel moet halen ga ik met m'n koekblik.
 
Winkelen doe ik zo weinig mogelijk, en als ik het doe heb ik meestal zoveel nodig dat het geen strakke actie is om met de motor te gaan :+

Moet ik ergens anders heen waar ik een tijdje blijf dan doe ik mijn helm aan de ketting om het achterwiel. De rest hou ik aan of prop ik in een koffer als ik, of iemand anders waarmee ik samen rij, een koffer mee hebben. Wat ik ook regelmatig doe, met name tijdens vakanties als het erg warm is en ik geen zin heb om alles mee te slepen, is helm aan een ketting aan het wiel, en de jas er ook aan vast. Ketting door de mouw van de jas heen, en zo aan het wiel vast.

Ik doe het zo al jaren, en ik heb nog nooit last gehad van zeikende honden, afval of andere rotzooi in mijn helm of jas. Nou doe ik dit ook niet in het centrum van een grote stad of ergens waar het heel druk is.
 
handschoenen in je helm, die weer onder je arm en gaan met die banaan.

overigens ga ik weleens naar school met de motor (als ik daarna een ritje ga doen ofzo) maar ik kan moeilijk het lokaal binnenstappen in vol ornaat. dan neem ik ff een rugzak mee, kleren erinproppen en mn spul dump ik in een hoekje van het lokaal (bij gebrek van een kluisje). handig is het niet, maar who cares
 
dingus rijd voornamelijk in zn tshirt, maar mijn handschoenen doe ik mijn helm en mijn helm zeul ik mee.
Of ik laat mijn helm achter bij een winkel waarvan ik de eigenaar ken. ( dordrecht is niet zo groot)

Een keertje naar scheveningen gegaan en bij een hotel gestopt. Daar naar binnen en gevraagd of ik mijn pak daar achter mocht laten. Was geen probleem. Het hokje werd speciaal voor mij nog eens op slot gedaan.
 
Een praktische vraag.

Waar laat jij je spullen als je gaat winkelen? Zeul je alles mee (helm, jas, broek e,d.), of zijn er mensen die dit op een praktische manier hebben opgelost?

pity.gif



Heb ook alleen maar met de motor gereden en ging wel eens naar de supermarkt op de terugweg van mijn werk maar dat telt niet m.b.t. je vraag :+

En hoe bedoel je nou winkelen.... kleren passen of schoenen kopen :?
Als je geen auto hebt en je moet dingen gaan kopen ga dan met de bus/trein/fiets of maak er een gezellige dag van.

Ik neem mijn spullen altijd mee, laat niks achter bij de motor behalve de sloten die er omheen gaan.


tip van het hotel is trouwens wel een goede *D
 
[afbeelding]


Heb ook alleen maar met de motor gereden en ging wel eens naar de supermarkt op de terugweg van mijn werk maar dat telt niet m.b.t. je vraag :+

En hoe bedoel je nou winkelen.... kleren passen of schoenen kopen :?
Als je geen auto hebt en je moet dingen gaan kopen ga dan met de bus/trein/fiets of maak er een gezellige dag van.

Ik neem mijn spullen altijd mee, laat niks achter bij de motor behalve de sloten die er omheen gaan.


tip van het hotel is trouwens wel een goede *D

Heb een auto, kan met de trein. Strookt alleen niet met "maak er een gezellige dag van". Ik heb mijn motor voor woon-werk-verkeer. Maar als het lekker weer is en ik besluit met partner naar een middelgrote stad, zoals Utrecht o.i.d., te gaan, lijkt het mij wel gezellig om dit met de motor te touren....... lijkt mij gezelliger dan met de trein :Y

Hotel-idee lijkt een goede oplossing; ook vraag ik mij af bij mensen die direct antwoorden met: "winkelen :r " hoe deze mensen er bij lopen *denkt aan tweede-hands kleren van de buren gekregen o.i.d?*

Met winkelen doel ik inderdaad op kleren passen (en kopen), terrasje pakken; een gezellig dagje dus.
 
handschoenen in je helm, die weer onder je arm en gaan met die banaan.

overigens ga ik weleens naar school met de motor (als ik daarna een ritje ga doen ofzo) maar ik kan moeilijk het lokaal binnenstappen in vol ornaat. dan neem ik ff een rugzak mee, kleren erinproppen en mn spul dump ik in een hoekje van het lokaal (bij gebrek van een kluisje). handig is het niet, maar who cares

haj,

mag ik vragen wat voor opleiding je dan wle doet??
bij ons opschool lopen ze allemaal gewoon nog in motorbroek hoor en de jas in de klas over de stoel.......
 
Terug
Bovenaan Onderaan