Waar laat jij je spullen?

Op een betere motor niet..........;)

Wie gaat er nou winkelen op de motor :?
Ik ga motor rijden om motor te rijden en ik winkel niet *O*


is toch ideaal, overal gratis neerplempen.
Ik woon dichtbij het centrum om erheen te lopen, maar voor andere steden is het wel lekker makkelijk.
En voor grote aankopen gebruik ook gewoon het koekblik,

Verder kan mijn helm in een slotje, daar prop ik dan ook gelijk de handschoenen in.
Kleding hou ik verder gewoon aan.
 
Als ik met de motor naar het winkelcentrum ga, dan ga ik geen kleding passen/kopen.
Als ik naar het winkelcentrum ga om kleding te passen/kopen, dan ga ik met de auto ;)
 
Bij Ten Kate zag ik rugzakken hangen waar riempjes aan zaten zodat je je helm eraan kon bevestigen. Of het goed werkt weet ik niet, maar ik overweeg zelf er wel een te kopen. Aan mijn motor bevestigen vind ik toch niet zo'n prettig idee. Ding kost toch een honderdje of vier :-\
 
Heb een auto, kan met de trein. Strookt alleen niet met "maak er een gezellige dag van". Ik heb mijn motor voor woon-werk-verkeer. Maar als het lekker weer is en ik besluit met partner naar een middelgrote stad, zoals Utrecht o.i.d., te gaan, lijkt het mij wel gezellig om dit met de motor te touren....... lijkt mij gezelliger dan met de trein :Y

Hotel-idee lijkt een goede oplossing; ~ook vraag ik mij af bij mensen die direct antwoorden met: "winkelen :r " hoe deze mensen er bij lopen *denkt aan tweede-hands kleren van de buren gekregen o.i.d~?*

Met winkelen doel ik inderdaad op kleren passen (en kopen), terrasje pakken; een gezellig dagje dus.


www.winkellekkeronlineenhoefnietdestadintegaan.nl :?

Maar snap je wel. Ik ga eigenlijk nooit de grote stad in met de motor of ik prop 'm vlak voor het terras waar ik een bakkie doe. Gezellig dagje uit hoeft niet winkelen te zijn, zal ze wel snappen toch })
 
Ik winkel wel als ik aan t werk ben. Op zich best handig om een bijbaantje in de stad te hebben :+

Verder heb ik tijdens college nog nooit last gehad van mijn compleet lederen outfit. Jas over de stoel of op de grond helm ernaast, laarzen los of uit en zitten :)
 
Die kluisjes bij de media-markt zijn ook ideaal...euro erin...al je spullen erin proppen... en als je terugkomt gewoon weer euro terug ook...
Enne in scheveningen ook soort hotel actie gehad... gewoon restaurant waar we 's avonds wilden gaan eten binnengestapt en gevraagd of we onze spullen mochten achterlaten en dat we daar 's avonds kwamen eten... :9
 
Kleren hou ik aan, ...

Maar goed ook :o _O-
Helm aan slot is voor mij geen optie (systeemhelm) dus die moet ik meezeulen :/
Wat ik vaak doe is dan mijn motor bij de Media Markt parkeren (moet daar toch regelmatig ff snuffelen), en helm daar in een kluisje leggen, samen met handschoenen enz. Kost niks en er staat continu beveiliging bij!
 
Ik trek alles uit, maar dan ook alles, gooi het in de eerste de beste vuilnisbak en koop in het winkelcentrum weer alles nieuw als ik wegga......................................
Jeetje wat een topic
 
Zijspan *O*
Lekker op de motor naar stad of strand of whatever en in je korte broek verder :Y
 
Betaalde stalling.
Voor +- 2 euro staat je motor veilig en van je helm en handschoenen ben je af.
 
Terug
Bovenaan Onderaan