Waar ligt dat lekkere stukje asfalt?

Bors

MF'er
5 sep 2005
40
0
Zevenhuizen
Iedereen heeft zijn eigen favoriete plek waar hij zijn bochtentechniek en /of zijn wheelies oefend/doet.

Ik bedoel zo'n industrieterrein of parkeerplaats met heerlijk en veel asvalt, lekkere overzichtelijke bochten en vooral weinig koekblikken.

Ik woon zelf in Rotterdam en rij regelmatig 's-avonds of in de weekenden op een industrieterrein in Waddinxveen, maar heb het idee dat er betere plekken moeten zijn!

Waar oefen jij het liefst?
 
Asvalt wat is dat voor spul ik ken alleen maar ASFALT, dus ik zou niet weten waar dat spul van je ligt. })
 
Binnenterrein van circuit Zandvoort is vaak voor publiek open. Heerlijk stunt terreintje. Is zelfs een kartcircuit waar je je op mag uit leven. Heb je genoeg van asfalt dan doe je een rondje circuit via de duinen.

Is mijn favo speelplek. (Hoewel industrieterrein in Almere ook wel erg tof is.)
 
Hier niet...

full
 
Er ligt bij ons op het industrie terrein een nieuw weggetje die ze onaantrekkelijk hebben proberen te maken. Dit door er veel bochtjes in te planten. Enige nadelen zijn put deksels en hoge streep in het midden. Om de putdeksels rijdt ik heen en de rand ontwijk ik wel *O* *O*
 
Iedereen heeft zijn eigen favoriete plek waar hij zijn bochtentechniek en /of zijn wheelies oefend/doet.

Ik bedoel zo'n industrieterrein of parkeerplaats met heerlijk en veel asvalt, lekkere overzichtelijke bochten en vooral weinig koekblikken.

Ik woon zelf in Rotterdam en rij regelmatig 's-avonds of in de weekenden op een industrieterrein in Waddinxveen, maar heb het idee dat er betere plekken moeten zijn!

Waar oefen jij het liefst?


NIET SLIM !!! :N :N :N

om dit te gaan posten, dan zijn de stukjes die wel kunnen snel geblocked door
de overheid.... :N

:^ (Switch)

Grtzzz Simon. 8-)
 
NIET SLIM !!! :N :N :N

om dit te gaan posten, dan zijn de stukjes die wel kunnen snel geblocked door
de overheid.... :N

:^ (Switch)

Grtzzz Simon. 8-)
:^

ik weet ook een aantal heel mooie locaties waar we met de apeldoorn clan vaak fotoshoots doen, maar die geven we iig nooit prijs via het forum :Y
ze zijn nu nog blauw vrij zeg maar :9

zoals deze O-)
full


dubbel linkerbocht over een parkeerplaats 8-)
 
@ Bors

Ik rij daar ook wel vaak, heb je dus nog nooit gespot!
Wanneer ga je weer :P
 
Dat ga ik jou dus niet vertellen, want dan zit mijn racebaan ineens vol met "toeristen" B|
Zoek het maar lekker zelf ;)
 
Tis wel in Italië maar oh zo lekker! :P De SS 46 8-) van Rovereto naar Schio :] :}

Dichter bij huis weet ik nog wel leuke plekjes, maar die hou ik (zoveel mogelijk..) voor mezelf! :9 O-)
 
Erg mooi stukje asfalt om je bochtjes te oefenen lijkt me de weg tussen Sant Feliu en Tossa (Spanje) je bent met de auto ongeveer een half uur aan de rit en het zijn echt alleen maar bochten (scherp/flauw/ van alles wat) daar ga ik zeker een keer heen als ik op die felbegeerde toevoeging op mijn rijbewijs heb. :Y :]
 
Op de Veluwe meestal en soms op het T.T.circuit

Hey waar op de Veluwe dan? het enige stukje dat ik ken waar wel redelijke bochtjes zijn is dat stukje van De Steeg naar Rozendaal, maar daar stikt het altijd van de koekblikkers die het kennelijk leuk vinden om standaard 10km onder de snelheidslimiet te gaan rijden |(
Ben benieuwd waar jij meestal rijdt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan