Waar metaal kopen?

SuperKris

MF veteraan
17 okt 2002
23.158
19
Huizen
Hoe komen jullie aan het staal voor je fighters?

Ik woon zelf in Huizen en kan hier in de buurd nergens iets vinden van een toko die staal/alu verkoopt (op gamma etc. na dan) Zover ik weet zitten hier ook nergens iets van tokos waar dat spul bewerkt wordt waar ik het misschien over zou kunnen nemen.

dingen zoals een 2mm dikke alu plaat, of wat ik nu nodig heb een simpele stalen vierkante koker van 20-30 bij 20-30.

Heb zelf ook geen auto nog rijbewijs, dus kan niet zomaar even aan de andere kant van het land wat gaan halen.

Weet iemand toevalllig een toko ergens in het Gooi ofzo, of een toko die ook thuis bezorgt?
 
hoi kris,

mss is dit wat http://www.hamel.nl

zit in almere........

woon er zelf bij in de buurt

en er zijn genoeg van die kleine bedrijven in de buurt hoor....

in weesp zit Henk Schenkel etc etc...

ene ken jij mensen uit flevoland topicje...?????????

ik hoor 't

grt.bas
 
Staat op de site dat het een groothandel is, zouden die ook particulier verkopen met zulke kleine hoeveelheden?

Ik ken wel wat mensen uit het flevoland topic jah. 1tje erg goed, een paar andere wat minder :P post er alleen nooit :P
 
ze zullen wellicht toch wel wat afval stukkies hebben liggen.

enne wie ken je dan ..........NAMEN NAMEN......

en er zijn genoeg andere ijzerboeren in de buurt.

gewoon effe zoeken. :Y
 
Zit hier een kleine metaal handel die van alles maakt..
Van hekwerk tot weet ik wat allemaal...

Die hebben zat materiaal voor weinâgh..
Dus lokale ijzerboer haal ik het weg...
 
ze zullen wellicht toch wel wat afval stukkies hebben liggen.

enne wie ken je dan ..........NAMEN NAMEN......

en er zijn genoeg andere ijzerboeren in de buurt.

gewoon effe zoeken. :Y

uhm...

ken iig laura, tim, en yzf750 die me ooit eens bang heeft gemaakt door mij achtervolgen toen ik wat snel reed op weg naar laura en ik dus dacht dat het een juut was :P

Maar vanwaar de intresse? :P
 
hee superkris,

die interesse heb ik ,omdat je op het flevoland topic......deze dus...

MF - Flevoland - Deel XVII


ook al deze figuren(laura,tim en yzf)komen op dit topic

en er in de zomer elke vrijdag avond een meeting is in Almere.....

is reuze gezellig ,dus vandaar mijn interesse.....
 
Gewoon in de Gouden Gids zoeken naar machinefabrieken of constructiewerkplaatsen bij je in de buurt.

Wat er bij die bedrijven in de afvalbak ligt daar maak jij 5 streetfighters van, en als je het een beetje beleefd vraagt is er vaak een hoop mogelijk.
 
Ik weet het niet hoor met jullie hier op het forum, jullie doen allemaal moeilijk.
Mijn advies, ga gewoon naar een oud metaal boer in de buurt, ja die, waar je normaal je oud metaal naar toe brengt. :Y
Trek een oud kloffie aan en struinen maar, in die hoop met rot zooi.
Meestal hoef je het voor de prijs niet te laten, ze vragen iets meer dan schroot prijs, het gaat op gewicht en niet op het maat of afmeting. succes. :} :
 
In Huizen zit " staalwerk Huizen" heb zo het adres nie bij de hand, maar ze maken wel es speciaal spul voor ons, brackets enzo. Ik ga er van uit dat die wel wat liggen hebben qua ijzer. Zullen wel in het telefoonboek staan.
 
Ik weet het niet hoor met jullie hier op het forum, jullie doen allemaal moeilijk.
Mijn advies, ga gewoon naar een oud metaal boer in de buurt, ja die, waar je normaal je oud metaal naar toe brengt. :Y
Trek een oud kloffie aan en struinen maar, in die hoop met rot zooi.
Meestal hoef je het voor de prijs niet te laten, ze vragen iets meer dan schroot prijs, het gaat op gewicht en niet op het maat of afmeting. succes. :} :


Als je allemaal beschadigd materiaal wil hebbben kun je naar de oud metaal boer. Nieuw materiaal werkt veel gemakkelijker mooier af, en bij constructiebedrijven kost het echt geen drol.
 
Terug
Bovenaan Onderaan