Waar moet Bozzie heen?

Bozzie gaat weg en wel naar...

  • - Engeland

    Stemmen: 1 0,8%
  • - Schotland

    Stemmen: 54 44,3%
  • - Italië

    Stemmen: 43 35,2%
  • - Oostenrijk/Zwitserland

    Stemmen: 6 4,9%
  • - Spanje

    Stemmen: 5 4,1%
  • - Frankrijk

    Stemmen: 3 2,5%
  • - Tjechië/Polen

    Stemmen: 6 4,9%
  • - Overige... (niet te ver a.u.b :+ )

    Stemmen: 4 3,3%

  • Totaal aantal stemmers
    122
:( Je weet dat het daar altijd nat is? -O-

In italië hebben we ook een week lang slecht weer gehad.
Schotland is echt heel mooi. Om met de motor door te rijden is italië meer geschikt maar ik vond schotland een mooier land.
 
schotland !!

daar wil ik dit jaar ook naar toe gaan :P

TE KOOP: absoluut waterdichte overall, Lieslaarzen, rubberboot, rubber handschoenen, Regenbanden, Hele grote condooms om je bagagerol te verpakken.
Scotland, lekkere whisky, heel mmoi, maar je ziet er zo weinig van met al die regendruppels op je vizier. :X :X :X
 
Vooruit, nog een zetje richting Zuid Italie. Carrara, en die bergen zijn niet wit van de sneeuw, Is allemaal wit marmer.
full
 
Oostenrijk , Zwitserland en Italie zou ik doen
Alles binnen een cirkel van plm 150 km rond de Stelvio :]

en dan rijd je via de Dolomieten en GrossGlockner weer naar huis

Anyway ik houd dit topic in de gaten :Y vind het een leuk idee van je , succes !

edit : Ik lees net in je motorstek profiel dat je jouw rijstijl omschrijft als "Kamikaze" :?
in het geval dat je naar Zwitserland gaat zou ik me maar gedragen :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik heb Schotland gestemd.

060627c.jpg


060627t.jpg


http://advrider.com/forums/showthread.php?t=148541 (Meer) mooie plaatjes.

Edinburgh is trouwens echt een geweldige stad. Ben er tijdens een festival in de zomer geweest. Mooie herinneringen aan!
 
Ik heb Schotland gestemd.

[http://www.frogwell.com/gallery/d/1237-1/060627c.jpg (afbeelding)]

[http://www.frogwell.com/gallery/d/1271-1/060627t.jpg (afbeelding)]

http://advrider.com/forums/showthread.php?t=148541 (Meer) mooie plaatjes.

Edinburgh is trouwens echt een geweldige stad. Ben er tijdens een festival in de zomer geweest. Mooie herinneringen aan!

Mooi, maar heul veul donkere wolken, ben ik geen fan van. ;( ;(
 
Ik heb schotland gestemd.
Ben daar twee weken doorheen gereden met fantastisch weer.
Neem voor de zekerheid een regepak mee.
Adembenemend mooi daar.
full
 
Schotland is idd verdomd mooi!!! :9~ Het is alleen gigantisch balen dat je niet gegarandeerd goed weer hebt. Nu was ik vorig jaar in italië en daar had ik ook sneeuw en hagel.. als het maar niet langer is dan 2 uur vind ik het prima.. O-)

Iemand die weet hoelang het duurt om van NL via ENG naar SCH te gaan? Is het mogelijk om er in 1 dag te komen? Ik heb een redelijk sportieve rijstijl... :]

Vanmiddag nog ff een rondje gemaakt... DAMN het is lekker weer! 8-)
:W
 
je kan met de boot vanuit ijmuiden naar engeland, je stap om ongeveer 18.00 uur op de boot, kom je de volgende dag rond 10.00 uur in engeland aan, paar uurtjes rijden zit je in schotland, de westkust is het mooiste van schotland, je zal best een keertje een beetje regen krijgen maar het is niet zo dat het alleen maar regent
 
je kan met de boot vanuit ijmuiden naar engeland, je stap om ongeveer 18.00 uur op de boot, kom je de volgende dag rond 10.00 uur in engeland aan, paar uurtjes rijden zit je in schotland, de westkust is het mooiste van schotland, je zal best een keertje een beetje regen krijgen maar het is niet zo dat het alleen maar regent

:^

full

:+
 
Je bent wel eens een beetje onnadenkend en opvliegend van aard dus dat past wel tussen de Italianen. Bovendien bouwen ze daar de mooiste motoren dus misschien kunnen ze je overhalen om ook zo,n geweldig machien te gaan berijden.
 
Laatst bewerkt:
Je bent wel eens een beetje onnadenkend en opvliegend van aard dus dat past wel tussen de Italianen. Bovendien bouwen ze daar de mooiste motoren dus misschien kunnen ze je overhalen om ook zo,n geweldig machien te gaan berijden.
_O- *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan