Waar moet een goed vrijdagmiddagtopic uit bestaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

letterlijk

MF veteraan
31 okt 2008
1.025
3
Den Haag
Nou?
full
 
Een beetje verrassend en met een grappige kwinkslag.
 
At Mac Williams, erikgetal. Dit topic dient als input voor het vrijdagmiddagtopic. Snap dat dan.

Als dit het vrijdagmiddagtopic was geweest, had ik 'm gepost op, je raadt het al,......
 
Laatst bewerkt:
At Mac Williams, erikgetal. Dit topic dient als input voor het vrijdagmiddagtopic. Snap dat dan.

Als dit het vrijdagmiddagtopic was geweest, had ik 'm gepost op, je raadt het al,......
Nee ik bedoel dat je timing of is qua clou. Dat het geen vrijdag is is nu niet aan de orde.

Ik vind hem als donderdagmiddagtopic ook maar slapjes B|
Dat ondanks dat hij alle juiste ingrediënten heeft gebruikt voor een goede donderdagmiddagtopic.


Ik zeg een zesje.
 
Met deze summiere input moet ik dan maar aan de slag. Desalniettemin ben ik uitermate tevreden met het zesje van Mc Williams. In de generale repetitie mogen altijd wat fouten gemaakt worden, dus een zesje is een goede start.

Het vrijdagmiddagtopic zal dus voorlopig en wellicht louter bestaan uit: een deel niets, wat leftovers van de donderdagmiddag, enkele vaagheden en een zeer nauwkeurige timing. Uiteraard wordt moderator Martell hierbij ook niet over het hoofd gezien. Een beetje mystiek, een nipje misère, een klontje romantiek en natuurlijk een flinke dosis scherts zal de boventoon spelen.

Het zal in ieder geval niets, maar dan ook niets, met man boobs te maken hebben, dat zal enigszins geruststellen.

De stok dat zijn wij, het vrijdagmiddagtopic dat bepaal jij....
 
Met deze summiere input moet ik dan maar aan de slag. Desalniettemin ben ik uitermate tevreden met het zesje van Mc Williams. In de generale repetitie mogen altijd wat fouten gemaakt worden, dus een zesje is een goede start.

Het vrijdagmiddagtopic zal dus voorlopig en wellicht louter bestaan uit: een deel niets, wat leftovers van de donderdagmiddag, enkele vaagheden en een zeer nauwkeurige timing. Uiteraard wordt moderator Martell hierbij ook niet over het hoofd gezien. Een beetje mystiek, een nipje misère, een klontje romantiek en natuurlijk een flinke dosis scherts zal de boventoon spelen.

Het zal in ieder geval niets, maar dan ook niets, met man boobs te maken hebben, dat zal enigszins geruststellen.

De stok dat zijn wij, het vrijdagmiddagtopic dat bepaal jij....
Als je inziet dat er nog een beetje ruimte is voor heel veel verbetering dan zal het significant verbluffend zijn in zijn willekeurigheid. Vooral de strakheid van timing in het precies net niet op tijd zijn is van dermate belang dat wanneer je te laat bent nooit op tijd kan zijn.

En inderdaad, niemand zit te wachten op de boobs van martell.

Vol spanning kijk ik met lede ogen toe naar de volgende creatieve uitspatting.


En alles!
 
Als je inziet dat er nog een beetje ruimte is voor heel veel verbetering dan zal het significant verbluffend zijn in zijn willekeurigheid. Vooral de strakheid van timing in het precies net niet op tijd zijn is van dermate belang dat wanneer je te laat bent nooit op tijd kan zijn.

En inderdaad, niemand zit te wachten op de boobs van martell.

Vol spanning kijk ik met lede ogen toe naar de volgende creatieve uitspatting.


En alles!

Amen...Daar ben ik mij terdege van bewust; ik sta dan ook altijd open voor de kritische noot van mijn mede-forummers. Ik ben van plan -in het kader van timing- het vrijdagmiddagtopic op een zondag te houden. Qua toonzetting en onderwerp zal het raakvlakken hebben met het woensdagmiddagtopic. Ik ben er nog niet uit. De warrigheid en besluiteloosheid voortvloeiend uit de conclusies in de repliek spelen mij nu parten. Vooral de tegenstelling in "lede ogen" ten opzichte van "spanning" doen mij doen twijfelen; zeker om mijzelf tekstueel vorm te geven en het vrijdagmiddagtopic meer vruchtbaarheid te geven. Ik zal er een paar vrijdagjes over slapen. Nu ga ik schijten, kom er zsm op terug
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan