Ik ga morgen proefrijden op een vfr uit 1988 en nu wilde ik weten of er bijzonderheden zijn waar ik rekening mee moet houden bij deze motoren?
Groet Rutger
Groet Rutger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
eigenlijk alleen de standaard dingen. ketting, tandwiel, banden, beschadigingen, speling, etc. dingen zijn echt oerdegelijk.
Helemaal mee eens!eigenlijk alleen de standaard dingen. ketting, tandwiel, banden, beschadigingen, speling, etc. dingen zijn echt oerdegelijk.
Helemaal mee eens!
Ik zou ook naar de onderhouds beurten vragen en of de kleppen al gesteld zijn indien dat al van toepassing is tov de KM stand. Is namelijk een duur grapje.
Als er een hoop kleppen gesteld moeten worden, kunnen ze er uren mee bezig zijn heb ik begrepen: kost euries!
Let ook even op je nokkenaskettingspanner (galgje?), is een zwak puntje bij CBR en VFR.
nou, heb laatst een grote beurt laten doen voor mijn viffer en die kostte me 432 euro. dat kán volgens mij goedkoper